Ul i dag/igangsetting ??

Bruker18re

Flørter med forumet
Javel jenter, da var vi på UL i dag 14 dager før termin !!! Og baby gutt er stor som de trodde, han er i dag +-4500 gr....så jeg blir videre sendt til føden til torsdag kl 11 for å vurdere en igangsetting pågrunn av størrelse og at jeg er helt utmattet både kropp og sjel for å si d sånn......hatt 7 UVI og antibiotika kurer og sterke kynnere hele svangerskapet......men GYN i dag mente at det var ingen tegn til fødsel de nærmeste dagene så han ringte til føden å mente at jeg burde bli satt igang !!

Men hva er sjansen for å bli igangsatt ? bør jeg håpe på det ??!!

Ville ønske at jeg hadde bare vist litt modning å han kunne sagt at nå er kroppen i gang så ikke lenge igjen nå !!!!!!!!

En som er litt fortvilet og lei !!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hvis han er estimert til 4,5 kg nå burde du fått komme på føden i dag for vurdering syntes jeg. Men jeg er veldig sikker på at de setter deg igang på torsdag da pga str. Men husk at estimeringene trenger heller ikke stemme

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Uffff ja får helt vondt av å tenke på at han kan bli en del større i løpet av 2 uker :( ja håper de setter meg igang!!!!!! Nei det er sant vi får håpe at han ikke er sååååå stor !!!!! Unødvendig å tenke kun negativt ;)

De tar sikkert en ny ul når du skal dit:) men stå på ditt å krev å bli satt i gang hvis de får samme vekt. Viktig at du får en god fødselsopplevelse:) masse lykke til

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

De tar sikkert en ny ul når du skal dit:) men stå på ditt å krev å bli satt i gang hvis de får samme vekt. Viktig at du får en god fødselsopplevelse:) masse lykke til

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Ja det skal jeg gjøre :) tusen takk godt å få litt støtte ;)

Jeg har selv født en på 4,5 så jeg har vært igjennom det selv. Så vet akkurat hvordan du har det:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Håper det ordner seg!!! Enig med tresmåhjerter, at det er viktig at du får en god fødselsopplevelse!! Da må man føle seg trygg i utgangspunktet før fødsel starter. Hold oss oppdatert om hva det blir til!!! Krysser fingrer for deg!

Kommer til å oppdatere dere jeg vettu :) blir spennde det her ;)

Lillebror melder ankomst 19.08.2013

Back
Topp