UL i dag,?? Hjelp

Mylva

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Sommerfuglene
Han fant ikke noe foster i dag... :-(.. Var hos han for en uke siden og da tok han utvendig UL og så fostersekk... Og sa jeg mulig var 7 uker.. I dag en uke etter tok han utvendig og innvendig UL..Men så ikke noe foster...jeg er knust.. Hadde håpet på hjerteslag og bilde.. Kommer hjem tomhendt.. Han så en rund fostersekk da, og mente det ville vært en flat fostersekk om det ikke var foster der... Har dere noen tanker?? Kan jeg bare være kortere på vei?? Rart... Jeg er så lei meg, forvirret.. Frustrert... så han ville se igjen om en uke...

Termin 27.02.14, første gang!

Uff... Har ikke ord.. hvorfor skal sånt skje? Har du hatt noen mistanker selv?

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Har hatt lite symptomer... Kun ømme bryst og trøtt... Har ikke blødd eller hatt mage smerter... Så tenkte jeg bare var heldig.,, åh jeg klarer ikke slutte å gråte..

Har hatt lite symptomer... Kun ømme bryst og trøtt... Har ikke blødd eller hatt mage smerter... Så tenkte jeg bare var heldig.,, åh jeg klarer ikke slutte å gråte..

:( aldri opplevd det selv, men sender deg uansett en trøsteklem. Hva skjer med deg fremover nå?

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Vet ikke... Han sa jo ikke ordrett at jeg hadde mistet... Men vet ikke om jeg orker å håpe så mye .. Så lei av å bli skuffa....

Uff klarer ikke å sette meg inn i hvor usikker Og lei deg du må føle deg.. :( Men han sier jo at han ser en rund foster sekk og det er jo bra. Krysser alt for at du får en positiv opplevelse neste uke, og at alt er som det skal! God klem

:( så ufattelig trist.. Håper på bedre nyheter neste uke.. Men forstår at du ikke vil håpe for mye.. Sender deg mange klemmer.ta vare på deg selv!

Termin 09.februar med første frøet:)

Takk for støtte!!! Er det noen av dere med lignende erfaring?

Det håper jeg også!!!!! :-)

Håper for deg at det bare var en gammelt dårlig ul-apparat som ikke klarte å fange opp babyen. Men jeg må si at eg ikke helt skjønner, hvis du var der for en uke siden og han mente at du kanskje var 7 uker på vei, hva var det han så da? Jeg trodde at man da ser både barnet og hjerteslaget...
Krysser fingrene for deg!!!!!!!

Så kjip situasjon, der blir en lang uke:( er det noe mulighet for at du er mye kortere på vei?

Håper for deg at det bare var en gammelt dårlig ul-apparat som ikke klarte å fange opp babyen. Men jeg må si at eg ikke helt skjønner, hvis du var der for en uke siden og han mente at du kanskje var 7 uker på vei, hva var det han så da? Jeg trodde at man da ser både barnet og hjerteslaget...
Krysser fingrene for deg!!!!!!!
Jeg var på ul i uke 5-6 og fikk se foster og hjerteslag

Forrige gang (08.07) tok han bare utvendig og mente det tidligste man kunne se fostersekk på utvendig UL var i 7 uke, altså når fosteret er 5 uker gammelt... Men i dag var det ikke noe å se annet det samme, og kunne ikke finne fosteret innvendig.. Så han tenkte jeg var kortere på vei...

Skal til en annen gynekolog på torsdag! Håper på bedre opplevelse da.. Og kanskje bedre UL-apparat? Huff...

Forrige gang (08.07) tok han bare utvendig og mente det tidligste man kunne se fostersekk på utvendig UL var i 7 uke, altså når fosteret er 5 uker gammelt... Men i dag var det ikke noe å se annet det samme, og kunne ikke finne fosteret innvendig.. Så han tenkte jeg var kortere på vei...

Jeg tok utvendig ul i uke 6(jm mente jeg var ca 5+5), fikk da se hjerteslag og foster. Det er nok individuelt hva de kan se og når de kan se det.

Skal til en annen gynekolog på torsdag! Håper på bedre opplevelse da.. Og kanskje bedre UL-apparat? Huff...

Krysser fingrene for deg! Håper dette går bra!

uff skjønner hvordan du har det nå... eg var og på ul idag. Ingen hjerteslag hos meg heller. Eg reiser på ferie, så selvfølgelig blir det over to uker før eg får vite noe mer. Håper eg spontanaborterer på egenhånd og slipper utskrapning. Uansett god varm klem til deg <3

uff skjønner hvordan du har det nå... eg var og på ul idag. Ingen hjerteslag hos meg heller. Eg reiser på ferie, så selvfølgelig blir det over to uker før eg får vite noe mer. Håper eg spontanaborterer på egenhånd og slipper utskrapning. Uansett god varm klem til deg <3
Uff forferdelig... Hvordan VET du at det er MA???

Back
Topp