UL i dag! Grugleder meg :)

LillyMom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
Oktoberlykke 2019
Desemberskattene 2024
Skal på innvendig ul i dag, 8+3. Gleeeder meg så masse til å se hjertet slå!! Gruer meg i fall vi blir satt tilbake, ønsker ikke enda flere dager å telle til bedring i formen :confused: ammet så mye når jeg ble gravid at syklusen var utrolig ustabil... Typisk om jeg blir satt tilbake! Gleder meg allikevel mest :D

Lykke til i dag!! Lyden- og synet av et bankende fosterhjerte er uvurderlig :love7

Lykke til!

hvordan vet du at det er innvendig? , jeg var 8,1 og fikk utvendig!

usnsett, det er ett nydelig Syn!!!

Jeg var hos samme private gyn sist svangerskap når jeg var 8+1, og hun tar bare innv så tidlig, ser mye bedre sier hun...? :)

Så bra for deg! Jeg skal til min lege nå 11.45 og håper på å få en henvisning. Har i panisk desperasjon bestilt privat UL torsdag i neste uke, men håper egentlig på at hun henviser meg og at jeg kan få time i morgen. På grunn av to tidligere SA, har jeg et behov for å se at ting er ok.
Ser fram til å høre hvordan det gikk med deg i dag!! :)

Hjelp, jeg ble satt tilbake en hel uke!! Jeg er brått bare 7+3 :( men så klart, overlykkelig over et friskt bankende hjerte, bare lei meg for at jeg har så mange fæle uker fortsatt foran meg... Er så utrolig kvalm allerede :/

Men 11 mm store spira var helt perfekt <3

Oi, en hel uke! Men det var bra det sto bra til med den lille :D

Som de skriver over, det viktigste er at den lille har det bra :) Så håper jeg du finner noe som hjelper mot kvalmen. Gratulerer!

Så godt at alt var bra :) Kjedelig å bli satt tilbake, men det kan jo hende du blir flyttet litt frem igjen ved oul :)

Back
Topp