UL i dag :) (gammelt innlegg, endelig med bilde!)

*Pira*

Glad i forumet
Da har jeg vært på tidlig UL i dag!
kjempestas! Alt var i skjønneste orden, og terminen er ca den samme som mens-terminen=) Hun mente jeg var 11+3 eller 11+5 i dag, og har termin 9-10 februar.
I nesten en halvtime fikk vi se et perfekt lite knøtt som kosa seg i magen=) Hadde bestilt 2D UL, men fikk også se i 3D/4D, og fikk bilder i både 2D og 3D :)
JM gjorde det hun kunne for å få gode bilder og for å få knøttet til å røre på seg, og det klarte hun :D
Fantastisk opplevelse  
Nå skal vi begynne å dele den gode nyheten med flere fremover, bare noen få som vet det foreløbig (besteforeldre og et par venninner).

Så fint at alt stod bra til inni magehuset. :)
Bilder? 

kooooselig. var på ul i forrige uke og gleder meg stort til ordinær ul!!
bra at alt var fint. :)

nøttelitenItreet skrev:
Så fint at alt stod bra til inni magehuset. :)
Bilder? 

Prøver å laste opp bilde, men får ikke til :/ bilde er lite, men det skjer rett og slett ingen ting! det dukker aldri opp i forhåndsvis-ruta. Rart, jeg har jo lastet opp bilder før...

Herlig! Jeg skal i morgen, har fått henvisning fra lege til tidlig ul. Er spent og håper at alt er bra!!

Oppdatert med bilde i første innlegg :)
Endelig klarte jeg å legge inn det bilde :p

åå, så gøy! :)
Heldige dere som har vert på tidlig ul, jeg klarer nesten ikke vente til uke 18..

Sååååå fin liten krabat!!! Kan tenke meg det var en go'følelse :) :) åååh, fikk lyst å dra på ultralyd nå! Men SKAL klare å vente til 11 sept :D

var en fantastisk opplevelse, og det er veldig godt å ha bildene å se på nå når jeg virkelig ikke føler meg gravid for tiden!
Teller ned til ordinær UL den 18 sept :) Så skal det bli godt med JM-time den 24 august for å høre hjertelyd!

Back
Topp