Ul i dag for å sjekke ut vondtan ..

linnh85

Glad i forumet
Va på ul i dag pga større smerter i livmor .. Alt bra me den lille å fikk beskjed at smertan mest sannsynlig kom fra tidligere ks å etter fjerning av en eggleder etter graviditet utafor livmor ..
Fikk åsså den morsomme beskjeden at storebror får sæ ei lillesøster ☺️❤️
Kjenner æ glede mæ enda mere no når man kommer lengre og lengre på vei :)

Va på ul i dag pga større smerter i livmor .. Alt bra me den lille å fikk beskjed at smertan mest sannsynlig kom fra tidligere ks å etter fjerning av en eggleder etter graviditet utafor livmor ..
Fikk åsså den morsomme beskjeden at storebror får sæ ei lillesøster ☺️❤️
Kjenner æ glede mæ enda mere no når man kommer lengre og lengre på vei :)

Gratulere med ei lillesøster på vei :)

Hvor lenge siden hadde du ks? Jeg hadde ks desember 14, å har ikke merket noen smerter enda. Er kjempe redd for det :(

Så koslig me ei lillesøster og at alt var bra!:) jeg og lurer på når du hadde ks? Jeg hadde et for 18 mnd siden, og merker nå som magen er blitt plutselig stor at det "river" litt rundt arret, kjenner jeg er litt nervøs for hvordan det kommer til å bli.. Men smører med lavendelolje morgen og kveld, og håper det hjelper:)

Gratulerer med lillesøster :)

Tusen takk jenter :) Hadde ks i 2010, så det er lenge siden nå :p Men nå vet dere hva årsaken kan være om dere skulle kjenne at det begynner å bli vondt :)

Jeg hadde KS 2012 og kan merke litt ekstra vondt rundt det stedet inni mellom :)

Bra det ikke var noe galt da :)

Back
Topp