UL i dag :D **Oppdatert**

AlliMac86

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Da var dagen kommet, ultralyd klokken 12.30 :D Gleder meg og er veldig spent.. Vi skal ikke vite kjønnet, da sambo ikke vil vite det.. Det blir en fin overraskelse i januar :D Krysser fingre og bein for at alt er bra :D

Oppdaterer senere når jeg kommer hjem igjen ;)

Blir en veldig sein oppdatering, men da får dere fint lesestoff i morgen :D

Ultralyden gikk så bra som den kunne gå! Har en aktiv, sprellende, strekkende og nydelig baby som jobbet hardt for å sutte på tommelen sin! Brukte hele livmoren til å strekke seg på bein og nakke, og var ganske så aktiv inni magen! Ikke rart jeg har begynt å kjenne spark! :D Er iallefall små dult rett under navelen innimellom! En helt fantatstisk følelse! <3 Termindatoen er akkurat den samme, så 15 januar er den store termindatoen ;) Ellers var alt helt perfekt, babyen har alle sine ti fingre og tær og alle organer inntakt! Fikk med meg 8 ultralydbilder hjem, så de er allerede i ramme.. :)

Er ganske uvirkelig dette her, skjønner nesten ikke enda at jeg har en baby i magen.. hehe.. :D Men nå som små spark er begynt å komme, begynner det å demre for meg.. Og i tillegg har magen plutselig poppet ut, og begynt å bli noe hardere.. Så jeg kjenner store forandringer :)

En gledens dag, og har ikke sluttet å smile ett eneste sekund <3 <3 <3

Masse lykke til - det er superspennende å se den lille i magen :)

Lykke til :D

AlliMac86 skrev:
Da var dagen kommet, ultralyd klokken 12.30 :D Gleder meg og er veldig spent.. Vi skal ikke vite kjønnet, da sambo ikke vil vite det.. Det blir en fin overraskelse i januar :D Krysser fingre og bein for at alt er bra :D

Oppdaterer senere når jeg kommer hjem igjen ;)
ÅÅÅÅÅ!!! Lykke til....... !!!! Og jeg som ville vite hva du får..... hehe.... kanskje du kan skaffe meg nr til denne jordmoren hihi

Hehe!! Ja, skal se om jeg ikke får tak i det, så får du ta deg en telefon og snike litt! ;)
Får se om jeg ikke klarer å overtale sambo om å få vite det på 3D-ultralyden.. Vi har iallefall veldig lyst å ta den også! Når er det den er best å ta? Hvilken uke?

Må ha MASSE lykke til på din ultralyd også.. Gleder meg til oppdatering fra deg :D

Gratulere med en super baby :)

Såååå bra!:) Herlig følelse! Skal dere vite kjønn?

Gratulerer så masse!!!!!!!! 3D ul tror jeg mange tar sånn ca 6 mnd ut i svangerskapet. Dere hadde ingen anelse om kjønn? Hihi.... morsomt! :)

Nei, ingen aning.. Må helt ærlig innrømme at jeg ikke så etter det heller :) Var bare lykkelig for at alt var som det skulle være <3 Vi får se hva som røpes på 3d-ultralyden da.. :D Hehe :D

Back
Topp