MaryLou skrev:
Kaktus_86 skrev:
Så moro at det er flere fra samme området:)linda_b skrev:
Jobber du el studerer du?
Her er vi igang med oppussing av senga til lillegutt. Har en seng som pappaen min brukte når han var liten, og som jeg har brukt. Syns det er moro kunne pusse den opp å bruke sånt om igjen, den er faktisk 56år nå:)
Jeg studerer 75% (grunnskolelærer) og jobber deltid ved siden av. Travle dager ;) Hva med deg? Vi har omtrent ikke fått begynt å tenke babyutstyr... Det er utrolig travelt å være to studenter og skal jobbe nok til å spare og tjene opp rettigheter til sommern :/ I tillegg skal begge ut i praksis snart. Hehe. Men det blir vel tid etter hvert :) Moro å bruke gamle møbler ja! Så koselig :)
Flere fra Trondheim ja.
Håper virkelig ikke jeg treffer på ho legen du hadde når jeg skal på ultralyd da.. Så spennende med en liten gutt!! =D
Jeg og samboeren er også begge studenter og venter vårt første barn. Jeg går 2. året på Barnevernspedagog og han går 1. året på Master i Elektronikk. Jeg jobber i tillegg deltid og samboeren er på jakt etter deltidsjobb selv.
Hvordan er det med dette å tjene opp rettigheter til sommeren?Er litt usikker på hvordan det fungerer når man er student?Utgjør de pengene man tjener dette halvåret i 2012 noe når man går ut i svangerskapspermisjon? Har prøvd å lese på det, men syns ikke det er så let å forstå seg på.
Koselig at det er flere fra Trondheim:) Gratulerer med graviditeten :)
Jeg hadde en fin opplevelse når vi var på ul, så håper du får samme! Er veldig moro å se den lille. Min lillegutt bevegde seg mye, å lå å smatta under hele ul. Helt magisk å se det sånn :)
Hvis du ikke finner ut av det med pengene, så kan du nok spørre jordmor når du skal dit, ellers kan du bare ringe til nav å snakke med noen der. Syns ofte det kan være vanskelig å finne fram til akkurat det man leter etter på nettet, så da er det greit å snakke med noen ;)