UL i dag <3

Mæddis88

Flørter med forumet
Hei :-)

I dag, kl. 09:45, skal jeg på UL.. Wææ, spennende!! Håper selvfølgelig å se et bankende <3, eller 2

Gleder meg veldig, og oppdaterer når jeg kommer hjem. Kanskje t.o.m. et bilde?? Hvis jeg får det til da

Ha en fin dag, så snakkes vi om noen timer!! Wihooo <3

Å ønsker deg masse lykke til emoticon så spennende. Gleder meg til oppdatering.

Så gøy! Masse lykke til!! :) Gleder meg til å få oppdatering seinere!

KMA <3 skrev:
Så gøy! Masse lykke til!! :) Gleder meg til å få oppdatering seinere!

Så spennende, lykke til....jeg skal til privat gyn etterpå, kanskje det blir UL på meg også :)

så spennende, og lykke til. gleder meg til oppdatering:)

Så moro! Spent på oppdatering:)!

Spennende! Men whaaaaat, - jeg har termin 2 september og gyn kallet meg inn til UL 23 januar for å se etter bankende hjerte. Og jeg er risiko svangerskap så antar de vet hva de gjør. Men da skal jeg ringe kk nå for om du skal se etter hjerte nå og er i september klubben så kan du jo kunn ha termin en dag før meg ..... ( iom jeg er 2.9) Lykke til på ul da <3>

Så spennende :D Venter på oppdatering :) For du har vært der nå ;)

baby2 skrev:
? Vi er spente...

Hei jenter!!

Dere er så søte altså :-D

Jeg skal tilbake igjen om 1 uke for å se hjertet, fikk ikke sett det denne gangen. Embryotet hadde visst nok gjemt seg lengst inn ved kanten på "hulen", så fikk ikke sett all verden. Åh, jeg som gledet meg såå masse!! Tok visst feil.

Jaja!! Ny UL neste torsdag, og da håper vi å se hjertet i gang <3<3<3

Fikk et bilde av selve fostersekken, og den var litt over 1 cm stor nå.. Det vil si at jeg er i 6. sv.skaps uke :-)

baby2 skrev:
Bra at dere så noe og spenende at du får komme tilbake om ei uke:-)

Back
Topp