UL I dag <3

Wovland

Betatt av forumet
i dag var endelig dagen her for ul, og der fikk jeg se en helt nydelig liten krabat som var veldig aktiv og koste seg :) alt så helt fint ut! Så nå kan jeg slappe godt av :)

Så fikk jeg faktisk vite kjønnet  :):) selv om jeg bare er akkurat 12 uker!

Har en gutt ifra før og nå ligger det ei lita frøken i magen <3 føler meg som verdens heldigste! lykkelig!! <3<3

Så godt å høre :) Ul er no helt spesielt.
Gratulerer med 12 uker og jente baby i magen :)

Skal selv på en til ul før den ordinære. Håper å få vite kjønn da. Selv har jeg gutte følelse.

Så koselig! :))

Men seriøst, er det mulig å se kjønnet allerede nå?? Helt sikkert kan du vel ikke regne med at det er...?

Gratulerer så mye med jente i magen i allefall :D

Gratulerer med 'vel gjennomført' ul :) Godt å se at alt er som det skal være :)

Så bra at alt så fint ut. 

Jeg skal når jeg er 13+2. Håper legen kan se kjønnet da, men tar det ikke helt seriøst før ordinær ul. Er lett å ta feil, men om ul legen/jm er flink, så tar de ofte rett allerede så tidlig. 

Ååå så kjekt! Gratulerer! Jeg skal på UL imorgen, gleder meg, håper de kan se hva kjønn det er =)

Var du på 3D?

jeg tar det selvfølgelig med en klype salt med kjønnet, men hun sa hun hadde ikke sagt det hvis hun ikke var veldig sikker. vet hun er dyktig og jeg tror nok at det stemmer. er helt forskjellige svangerskap jeg har hatt til nå :)  Men velkommen er det uansett kjønn:)

var bare til vanlig ul, ikke 3D:) 

emoticon

Gratulerer med vel gjennomført ul :) Spennende å se om de sier jente på ordinær ul også da :D

Så bra at alt stod bra til og gratulerer så mye med ei lita tulle! <3 :-)

Så kjekt! :)

var selv på UL i uke 12 (vanlig+3D), der JM sa at hun ikke så noen guttetiss hehe... men tenker ikke så mye på det, har hørt at alt ser likt ut i uke 12, så venter til ord.UL :) :)

Gratulerer med prinsessa!! Så herlig å få vite det alt nå!!!

Så gøy! Gratulerer så mye:)

Back
Topp