UL i dag! <3

Hestejenta

Forumet er livet
I dag har jeg vært hos Dr.Meløe som ble anbefalt her inne (takker for den anbefalingen!emoticon ).
Jeg hadde bestilt time for å ta celleprøve av livmorhalsen da legen min ikke ville utføre det etter uke 6. 
I det jeg sette meg opp i stolen sier hun: også tar vi en UL for å se hvordan det står til inne i der.emoticon  
Helt fantastisk å se den lille, den bevegde seg og hjertet slo 150 slag i minuttet. emoticon
Hun sa også at det kanskje er en gutt ( det så sånn ut ) men tar det med en klype salt foreløpig.
Målene stemte med 10+1 som jeg er i dag.
 Jeg fikk også med bilde, men får ikke til å scanne in på den pcen her så det får jeg ta siden.
Det var en fantastisk start på dagen må jeg si, det gikk lissom litt mer opp for meg at jeg faktisk er gravid! emoticon

sååå koselig, vi var på UL i uke 12 og JM mente da at hun ikke så en "tissefant" så derfor var det muligens en jente... men har hørt at alt ser likt ut i den tiden, spennende vartfal!

Idus87 skrev:
sååå koselig, vi var på UL i uke 12 og JM mente da at hun ikke så en "tissefant" så derfor var det muligens en jente... men har hørt at alt ser likt ut i den tiden, spennende vartfal!

Ja, veldig koselig asså. :-)
Det var en tydelig "tissefant" her akkurat som vi så på gutten vår sist (men da i uke 18) men som du skriver så er det veldig likt på denne tiden så vi får be om bekreftelse/ avkreftelse på den ordinære UL. ;-) (så aldri noen "tissefant" på jenta vår ;-)).

Så kjekt da <3

Var ei som la link til hvordan kjønnene så tidlig så ut her for litt siden, og etter mitt (ikke medisinske utrente) syn så de jo fryktelig like ut.. Det er litt mer utviklet til ordinær ul, så jeg ville stolt mer på det de eventuelt sier da :)

Så koselig :) God start på dagen det, ja :)

blåkanin skrev:
Så kjekt da <3

Var ei som la link til hvordan kjønnene så tidlig så ut her for litt siden, og etter mitt (ikke medisinske utrente) syn så de jo fryktelig like ut.. Det er litt mer utviklet til ordinær ul, så jeg ville stolt mer på det de eventuelt sier da :)

Ja jeg vet, det er derfor jeg sier at jeg tar det med en klype salt og hun sa også kanskje. :-)
Jeg så på linken selv og ser jo hvor likt det er:
http://www.baby2see.com/gender/external_genitals.html

Å så herlig :)

Høres positivt ut.. Jeg skal til Dr. Meløe i morgen :)
Krysser fingrene for at alt ser bra ut for meg og :)

Back
Topp