Ul i dag, å redd for ny Ma...

Så godt å høre! :-)

Så godt å høre at alt er vel, og at du har en slik stående avtale. Da er er det litt enklere å gå gravid å, men slike erfaringer. Jeg har selv nylig vært gjennom en MA i uke 12. Synes det er veldig tungt å være gravid nå. Er en forbeholdende glede... tør ikke slippe jubelen for høyt, eller glede meg for masse, da jeg vet at ting kan endre seg fort. Skal til tidlig u.l. på fredag, og det hjelper på, samtidig som jeg vet at det er en falsk trygghet i seg selv. For sist var alt bare supert i uke 8 +2, og så fikk jeg da påvist MA noen uker etter. Kan du si litt/har du lyst til å fortelle litt mer om denne muskelknuten? Har ikke hørt om det før.. så ble litt nysgjerrig på hva som kan skje da..
Har vært slik med mine Ma også, så ul er en trygghet der og da føler jeg, også går det noen dager så kommer engstelsen igjen. Håper alt går bra på din ul også :)
Helt ærlig så vet jeg lite om muskelknuter og like greit å ikke vite alt. Men det svangerskapet jeg fullførte så var det fare for for tidlig fødsel, så hadde del mål 24,28,32 uker osv, ble satt igang i uke 37 :) i det tilfellet lå myomet (muskelknuten) nærme morkaken så var redd for at myomet skulle ta for mye næring fra morkake eller noe sånt. Var overlege som overtok ul kontrollene fra uke 20, så jeg spurte veldig lite om hva som evt kunne skje. De oppdaget ett band også, så var flere grunner for ekstra oppfølging. Og glad for den oppfølgingen jeg fikk :)

Back
Topp