Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ååå, så flott!!!Puh, så lettetDet gikk veldig bra, tok litt tid før jeg så hjertet, selv om jeg hørte hjertet, så måtte han forstørre slik at jeg så det selv, før jeg klarte roe meg. Ble målt til 8+6 i dag, ifølge forrige ul skulle jeg vært 8+2/3, men vet jo at blir litt forskjellig når de måler så tidlig
alt så veldig bra ut, muskelknuten har ikke vokst, så kan puste lettet ut og vente på ny Ul igjen om 14 dager
tusen takk for lykkeønskninger, trengte de i dag
Puh, så lettetDet gikk veldig bra, tok litt tid før jeg så hjertet, selv om jeg hørte hjertet, så måtte han forstørre slik at jeg så det selv, før jeg klarte roe meg. Ble målt til 8+6 i dag, ifølge forrige ul skulle jeg vært 8+2/3, men vet jo at blir litt forskjellig når de måler så tidlig
alt så veldig bra ut, muskelknuten har ikke vokst, så kan puste lettet ut og vente på ny Ul igjen om 14 dager
tusen takk for lykkeønskninger, trengte de i dag
Har Ul hver 14 dag pga muskelknute, men håper muskelknuten holder seg i ro slik den har gjort til nå, slik at jeg slipper ul hele svangerskapet som sist, det var slitsomt... har også hatt 2 Ma i uke 13 og 15, så om jeg føler før ny ul før det har gått 14 dager, skulle jeg bare komme innom for en kjapp ulIngenting er herligere enn å få slike beskjeder og da kunne slappe litt mer av. Skal du til ny sjekk igjen eller er det o.ul. neste?