Ul i dag, å redd for ny Ma...

Mini<3

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Sensommerbarna 2016
Skal på ul nr 2 i dag, i ettermiddag, så mange timer til, å gruer meg veldig. Kvalmen forsvant helt i går, ikke trøtt lenger, å flere symptomer er borte. Blir en veldig lang dag, krysser fingrene for at jeg føler helt feil xxx

Sender deg en stor klem, og krysser fingrene for at dette går helt fint!!! Lykke til idag ❤️

Krysser fingrene for deg! Lykke til ❤

Kjempe masse lykke til <3

Masse lykke til, klem :love022

Lykke til :-)

Å, masse lykke til! Håper alt er bra med lille. Her er også nesten alle symptomer borte. Kun strekkinger nederst i magen igjen som jeg kjenner igjen fra sist.

Puh, så lettet ❤️ Det gikk veldig bra, tok litt tid før jeg så hjertet, selv om jeg hørte hjertet, så måtte han forstørre slik at jeg så det selv, før jeg klarte roe meg. Ble målt til 8+6 i dag, ifølge forrige ul skulle jeg vært 8+2/3, men vet jo at blir litt forskjellig når de måler så tidlig :) alt så veldig bra ut, muskelknuten har ikke vokst, så kan puste lettet ut og vente på ny Ul igjen om 14 dager :) tusen takk for lykkeønskninger, trengte de i dag

Puh, så lettet ❤️ Det gikk veldig bra, tok litt tid før jeg så hjertet, selv om jeg hørte hjertet, så måtte han forstørre slik at jeg så det selv, før jeg klarte roe meg. Ble målt til 8+6 i dag, ifølge forrige ul skulle jeg vært 8+2/3, men vet jo at blir litt forskjellig når de måler så tidlig :) alt så veldig bra ut, muskelknuten har ikke vokst, så kan puste lettet ut og vente på ny Ul igjen om 14 dager :) tusen takk for lykkeønskninger, trengte de i dag
Ååå, så flott!!!❤️

Herlig:D

Ingenting er herligere enn å få slike beskjeder og da kunne slappe litt mer av. Skal du til ny sjekk igjen eller er det o.ul. neste?

Ingenting er herligere enn å få slike beskjeder og da kunne slappe litt mer av. Skal du til ny sjekk igjen eller er det o.ul. neste?
Har Ul hver 14 dag pga muskelknute, men håper muskelknuten holder seg i ro slik den har gjort til nå, slik at jeg slipper ul hele svangerskapet som sist, det var slitsomt... har også hatt 2 Ma i uke 13 og 15, så om jeg føler før ny ul før det har gått 14 dager, skulle jeg bare komme innom for en kjapp ul :)

Så godt å høre at alt er vel, og at du har en slik stående avtale. Da er er det litt enklere å gå gravid å, men slike erfaringer. Jeg har selv nylig vært gjennom en MA i uke 12. Synes det er veldig tungt å være gravid nå. Er en forbeholdende glede... tør ikke slippe jubelen for høyt, eller glede meg for masse, da jeg vet at ting kan endre seg fort. Skal til tidlig u.l. på fredag, og det hjelper på, samtidig som jeg vet at det er en falsk trygghet i seg selv. For sist var alt bare supert i uke 8 +2, og så fikk jeg da påvist MA noen uker etter. Kan du si litt/har du lyst til å fortelle litt mer om denne muskelknuten? Har ikke hørt om det før.. så ble litt nysgjerrig på hva som kan skje da..

Back
Topp