UL i Bergen

x1x*månesol*

Glad i forumet
Noen som vet om steder jeg kan kontakte for UL?

sentrumslegene,tror det var det det het ja...de tar ul og er kjempeflink[;)] ligger på venstre side av tog-stasjonen[;)]

ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: *bekkibjarnoll*

sentrumslegene,tror det var det det het ja...de tar ul og er kjempeflink[;)] ligger på venstre side av tog-stasjonen[;)]

helt enig.. fantastiske.. koster 1000 kr[:)]

Mortensen hos Sentrumslegene er veldig dyktig, han tar pasientene sine seriøst! Her får man dessuten time på veldig kort varsel, og de har gunstige åpningstider. Kan anbefales!
1000 kr er første gang, 750 om du skal tilbake seinere. Og de har studentrabatt.

Ellers har du Volvat på Lagunen, her er Wollen dyktig. (kjenner ikke så godt til de andre). Noe lengre ventetid her enn hos Sentrumslegene.

Vet at det er enda flere enn dette også, men husker ikke navn. Mener det er en på St.Jacobs plass, eller hva det nå heter. Tror de tilbyr 3D bilder.

Gjør et søk på gule sider, Bergen, hvis du trenger flere [:)]

ORIGINAL: snøball

ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: *bekkibjarnoll*

helt enig.. fantastiske.. koster 1000 kr[:)]

Mortensen hos Sentrumslegene er veldig dyktig, han tar pasientene sine seriøst! Her får man dessuten time på veldig kort varsel, og de har gunstige åpningstider. Kan anbefales!
1000 kr er første gang, 750 om du skal tilbake seinere. Og de har studentrabatt.

Ellers har du Volvat på Lagunen, her er Wollen dyktig. (kjenner ikke så godt til de andre). Noe lengre ventetid her enn hos Sentrumslegene.

Vet at det er enda flere enn dette også, men husker ikke navn. Mener det er en på St.Jacobs plass, eller hva det nå heter. Tror de tilbyr 3D bilder.

Gjør et søk på gule sider, Bergen, hvis du trenger flere [:)]

Er han jeg har gått til..innvendig og utvendig ul. Utrolig grei lege.

ORIGINAL: Bare Kari

Hvem er det i Bergen som har 3D ultralyd, og hva koster det?

Majorstuaklinikken og Volvat har 3D hvertfall [:)]

ORIGINAL: stibli

ORIGINAL: Bare Kari

Hvem er det i Bergen som har 3D ultralyd, og hva koster det?

Majorstuaklinikken og Volvat har 3D hvertfall [:)]

Sikker på at de har på Volvat? Har vært der noen ganger, kan ikke huske at jeg noengang har fått 3D bilder. Men nå var jeg stort sett tidlig i svangerskapet, uke 8 og 12. Kan hende de ikke gidder å ta 3D da?

Back
Topp