Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal til Mortensen onsdag om en uke for første gang, kjekt å høre at du var fornøydAnbefaler IKKE Majorstuaklinikken... Var der forrige uke og det var bare en fæl opplevelse. Skikkelig kjip lege, forklarte dårlig og knotet veldig med dataen/ul-apparatet.
Vært fornøyd med Mortensen hos Sentrumslegene tidligere. Men Majorstuaklinikken, ALDRI igjen..
Jeg skal til Mortensen onsdag om en uke for første gang, kjekt å høre at du var fornøydSelv har jeg brukt Wollen på Volvat, det er dyrt, men hun er fantastisk dyktig og et godt, forståelsesfullt menneske. Hun skal jeg til 5. august
Termin 11. februar 2014 <3
Taster fra mobilen
Åh, nå gleder jeg meg enda mer!Skal faktisk egentlig til Mortensen på onsdag men vurdere å utsette de siden jeg er så tidlig. Likte det bedre når han hadde store fine lokaler borte med jernbanen men han er veldig flink og forklarer bra.så sett bort i fra det lille rommet/lokalet som er nå så er han anerkjent i Bergen og svært dyktig.
Han fulgte meg hele svangerskapet på min sønn.
Masse lykke til.
Åh, nå gleder jeg meg enda mer!
Jeg er veldig nervøs. Forrige gang jeg skulle på tidlig ultralyd, så var det bare en tom fostersekk med noen fragmenter av det som en gang hadde vært starten på et foster... Denne gangen vil jeg se et hjerte!Så bra.Bare si at du er nervøs og redd så forklarer han enda bedre.
![]()
Jeg er veldig nervøs. Forrige gang jeg skulle på tidlig ultralyd, så var det bare en tom fostersekk med noen fragmenter av det som en gang hadde vært starten på et foster... Denne gangen vil jeg se et hjerte!
Ja, første gangen hadde jeg masse symptomer tidlig, som vondt i puppene og strekking i livmoren. Men de siste fem ukene før SA'en hadde jeg ingen symptomer overhodet og en dårlig magefølelse. Denne gangen føler jeg meg faktisk gravid, med masse luft og kvalme i bølgedaler. Forrige gang hadde jeg også blødninger med friskt blod et par ganger, mens denne gangen har jeg bare opplevd brunlig utflod ved en anledning, som i følge legen ikke var noe jeg skulle bry meg omÅh ja det håper jeg virkelig du får.Føler du det annerledes denne gangen?
Ja, første gangen hadde jeg masse symptomer tidlig, som vondt i puppene og strekking i livmoren. Men de siste fem ukene før SA'en hadde jeg ingen symptomer overhodet og en dårlig magefølelse. Denne gangen føler jeg meg faktisk gravid, med masse luft og kvalme i bølgedaler. Forrige gang hadde jeg også blødninger med friskt blod et par ganger, mens denne gangen har jeg bare opplevd brunlig utflod ved en anledning, som i følge legen ikke var noe jeg skulle bry meg omjeg er optimistisk!
Taster fra mobilen
Tusen takkÅh chills. Krysser absolutt alt jeg har for deg. <3![]()
Tusen takkhåper jeg har et bilde å legge ut på onsdag!!
Taster fra mobilen