Ul har talt for seg

Det kan ta 24t før aborten er fullført. Noen opplever å være helt energiløs flere dager etterpå.
 
Jeg ringer legen i morgen
Tror ennå ikke det er kommet noe fosterannlegg ut i grunn

Fosteranlegget til meg rundt samme tid var mindre enn mange av koaglene som kom. Dette er så ulikt fra person til person. Skal du på kontroll?
 
Fosteranlegget til meg rundt samme tid var mindre enn mange av koaglene som kom. Dette er så ulikt fra person til person. Skal du på kontroll?
Aha
Jeg har prøvd å følge med på det som kommer
Nei fikk ikke beskjed om noe annet enn å ta en graviditetstest etter 1 mnd
 
Aha
Jeg har prøvd å følge med på det som kommer
Nei fikk ikke beskjed om noe annet enn å ta en graviditetstest etter 1 mnd

Ulik praksis på dette altså. Jeg skulle ta hcg, men fikk i tillegg to ul siden jeg var urolig.
 
Å alt var ute ?
Jeg vil gjerne prøve på nytt etterhvert
Men vil ikke dette igjen

Det var litt tykk slimhinne igjen, men jeg fikk velge selv om jeg ville ta ny dose cytotec eller vente fem dager og ta ny ul. Jeg venta, og da var alt fint :) hadde tilog med akkurat hatt el kunne gyn se.
 
Det var litt tykk slimhinne igjen, men jeg fikk velge selv om jeg ville ta ny dose cytotec eller vente fem dager og ta ny ul. Jeg venta, og da var alt fint :) hadde tilog med akkurat hatt el kunne gyn se.
Da tror jeg at jeg skal prøve å kontakte gynekolog for å Få en ul :)
 
Da tror jeg at jeg skal prøve å kontakte gynekolog for å Få en ul :)

Gjør det! Si at du ikke så noe som kunne minne om et fosteranlegg. Selve fosteret skulle vel minst vært på størrelse med en tampong mener jeg.
 
20 mm fikk jeg beskjed om at det var ca
Har kommer noen klumper som har hvert litt hvit aktig og Stein harde
 
20 mm fikk jeg beskjed om at det var ca
Har kommer noen klumper som har hvert litt hvit aktig og Stein harde

Blod kan visst komme ut i nesten alle slags farger. Til meg kom det ut en svær klump en uke etter som var i mange sjateringer, temmelig hard.
 
Kommer fortsatt brune hinner osv ..
smertene er bedre heldigvis .. men er vel ting som komme Noen dager men fortsatt ikke blødd ut bind.. har ikke hver noe særlig i de i det hele tatt
 
Kommer fortsatt brune hinner osv ..
smertene er bedre heldigvis .. men er vel ting som komme Noen dager men fortsatt ikke blødd ut bind.. har ikke hver noe særlig i de i det hele tatt

Jeg har heller aldri blødd noe særlig i bindet. Alt har likevel kommet seg ut på et vis [emoji4]
 
Hvor tidlg etter pillekur kan man ta En ultralyd?
Jeg skal jobbe fra mandag igjen å vil gjerne bli ferdig til det hvis andre ting må gjøres
 
Det fikk jeg beskjed om av den *super * hyggelige kontor dama at de ikke gjorde etter aborter
Det var ikke nødvendig for alt kom ut av seg selv ..
 
Jeg merket veldig godt når fosteranlegget kom ut (pga størrelse), men skjønner jo at dette er svært individuelt. Håper alt går som det skal, sender deg mange gode tanker
 
Jeg merket veldig godt når fosteranlegget kom ut (pga størrelse), men skjønner jo at dette er svært individuelt. Håper alt går som det skal, sender deg mange gode tanker
Jeg kan ikke si jeg har merket noe sånt ... blør mere i dag .
Jeg misstenker den fortsatt er der inne jeg da
 
Hei,

Ønsker ikke på noen som helst å kuppe tråden, men kunne trengt litt hjelp/tips fra noen her inne.

Foster: Max 4 uker
Ifølge kalkulator: 7+6 på vei

Tok cytotec for 3,5 timer siden og jeg har fortsatt ikke noen smerter. Skal sies jeg fikk myfigen (?) på mandag, og begynte smått å blød i går. Ligner mensblødning, men ikke noe kraftige greier. Hatt noe slimete «mens».

Sykehuset klarer ikke å veilede meg, og jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Vil jeg ikke ha noen smerter? Kan jeg regne med at cytotec har virket? Skjønner ingentin:-( Har lest svarene trådstarter har fått og det virker som om samtlige har merket smerter. Jeg må nevne jeg ikke har tatt noe annet enn 1 tablett hver av Paracet og voltaren. Ikke stikkpille jeg fikk med fra sykehuset fordi jeg ammer og stoffene blir i kroppen i inntil 1 døgn.
 
Hei,

Ønsker ikke på noen som helst å kuppe tråden, men kunne trengt litt hjelp/tips fra noen her inne.

Foster: Max 4 uker
Ifølge kalkulator: 7+6 på vei

Tok cytotec for 3,5 timer siden og jeg har fortsatt ikke noen smerter. Skal sies jeg fikk myfigen (?) på mandag, og begynte smått å blød i går. Ligner mensblødning, men ikke noe kraftige greier. Hatt noe slimete «mens».

Sykehuset klarer ikke å veilede meg, og jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Vil jeg ikke ha noen smerter? Kan jeg regne med at cytotec har virket? Skjønner ingentin:-( Har lest svarene trådstarter har fått og det virker som om samtlige har merket smerter. Jeg må nevne jeg ikke har tatt noe annet enn 1 tablett hver av Paracet og voltaren. Ikke stikkpille jeg fikk med fra sykehuset fordi jeg ammer og stoffene blir i kroppen i inntil 1 døgn.
Leit å lese at du mistet. Angående smerter, så opplevde ikke jeg aborten som smertefull, fosteret tilsvarte uke 9,og jeg hadde ikke behov for smertestillende, så det trenger nok ikke å være spesielt smertefullt.
 
Back
Topp