UL fredag 13.

**Haley**

Glad i forumet
Ja, det fikk jeg tilbud om. Enten fredag den 13., eller onsdag den 11. Og selv om jeg er syyyyykt lite overtroisk, så klarte jeg ikke å velge den 13. [&:][8D] Det har aldri skjedd meg noe på fredag den 13., men likevel klarte jeg bare ikke,hehe. Trodde kanskje telefondama syntes jeg var litt rar, men hun skjønte meg heldigvis[:D]

Fredag den 13. har alltid vært lykke dagen min det [:D] Premieren må russerevyen vår var på fredag den 13. og den ble knall [:D] Liker den dagen jeg [;)]

Jeg ble sammen med kjæresten min fredag den 13. jeg faktisk!! [;)] Og det har ikke vært noe ulykke i det, for å si det sånn [;)]

Men, tror det er noe som sitter i oss, selv om vi ikke er så overtroiske... Ikke så mange som går under en stige heller, tror jeg [:)] I USA taper forresten firmaene/bedriftene til sammen mange millioner hver gang det er fredag 13. Og det er ikke pga uhell, men fordi folk ikke tør å gå på jobb denne dagen!! [:D][8D][:D]

Er vel noe som sitter i oss ja [:)] Jeg klarer ikke å gå på kumlokk med nr 40 på seg f.eks [8D]

ORIGINAL: Pizzi

Er vel noe som sitter i oss ja [:)] Jeg klarer ikke å gå på kumlokk med nr 40 på seg f.eks [8D]

[:D][:D] Den har jeg ikke hørt før.... er det noe spesielt med tallet 40 for deg altså? [:)]

Vet ikke [8D] Var noe jeg hørte på barneskolen. Det betydde visst ulykke. Egentlig så tror jeg ikke på slikt [8D] Men likevell så klarer jeg ikke å tråkke på dem [8D]

Er sånn som henger i det der!! [:)][:)]

jeg går gjerne under en stige og kumlokkene betyr ingenting for meg, men UL...ja da snakker vi seriøse greier altså[8D] Men jeg har flere venninner som driver og spytter, klapper på skuldre etc for hver gang man går over kumlokk, hehe. Har aldri skjønt den helt[8D]

hehe ja sånn tenker jeg å.
Liker ikke gå under stiger jeg da.[8D]

ORIGINAL: The Hippo Queen

Jeg skal på ul fredag den 13[8D]. Fikk først tilbud om den 11, men da har jeg legetime til meg og gullet[:)]
Så da ble det den 13 heller[:D]

hehehe!satser på at det blir en gledens dag da[:)]

Back
Topp