UL -- forvirra...

Electra07

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
har ikke vært inne på en stund fordi jeg har vært noe forvirra og trengt litt tid på meg.... var på 1.UL for ca 2 uker siden, viste seg da at jeg bare var 16+4 dager på vei, og ikke 17+6 som jeg trodde, så ble flyttet 9 dager bakover og fikk ny UL time da jeg kom før 17-ukersgrensen på ordinær ul... den nye timen hadde jeg nå på torsdag, og det stemte at jeg ikke hadde termin før i september :( litt trist da jeg trives så godt her inne med dere.. men som legen sa så var jo alt fra 3uker før til 2 uker etter normalt, så kan jo enda bli en augustbaby ;) så i dag er jeg altså 18+6 da. men legen gav meg ul termin den 9.9.10, mens kalkulatoren her sier jeg har termin 7.9.10 hvis jeg er så langt på vei som UL viste, så jeg blir bare forvirra... jaja... måtte bare få det ut, håper det er greit jeg henger litt her inne også da, selv om ny termin kom i september... :)

men alt var bra med den lille, og det kunne se ut som om vi skal få ei lita jente <3 og det var utrolig å se på ul nå hvor mye hun hadde vokst på de to ukene, og herlig å kunne se henne gjespe og vinke :D mannen hadde med videokamera og filmet skjermen under hele timen, så jeg blir jo bare sittende og se på om og om igjen :P <3

jada bare koselig det :D vet jo aldri ;) gratulerer med ei jente!

Hadde nok hørt på det terminen hun sa på UL...ikke vits å begynne å regne på andre ul kalkulatorer...

Men vi skal da ikke kaste deg ut herfra for det om kjære deg!

Jeg protesterte på UL-terminen hun kom med først jeg. Da hadde hun bare målt en gang, men jeg gav grei beskjed om at SÅ lenge overlever ikke sæd, uansett om EL viser seg å være senere enn jeg trodde (var lite sex i den perioden jeg ble gravid, så er bare en dag som kan være riktig).
Hun målte noen flere ganger litt etterpå og da fikk hun mål som var lengre, og satt meg kun 3 dager tilbake. Og jeg skal gå med på at sæd kan leve tre dager [:)]

Termin er jo bare sånn cadato uansett, så jeg sier kun at jeg har termin i midten av September. Sist kom gullgutten 3 uker før, så jeg henger også inne her med dere på August [;)] Slik ble det sist, Hadde termin i Feb, men han kom i Januar.

ORIGINAL: Stjernejenten

Jeg protesterte på UL-terminen hun kom med først jeg. Da hadde hun bare målt en gang, men jeg gav grei beskjed om at SÅ lenge overlever ikke sæd, uansett om EL viser seg å være senere enn jeg trodde (var lite sex i den perioden jeg ble gravid, så er bare en dag som kan være riktig).
Hun målte noen flere ganger litt etterpå og da fikk hun mål som var lengre, og satt meg kun 3 dager tilbake. Og jeg skal gå med på at sæd kan leve tre dager [:)]

Men nå vet ikke du når nøyktig EL var da...hvis ikke du har hatt ivf[;)]

Kan nok stole på jordmora. Mener å ha lest at terminen de setter er ikke bestemt etter når man hadde eggløsning, men hvor langt fosteret er kommet i utviklingen, og dermed kan de si noe om når det vil være klart for fødsel...
Men kan si at jeg selv også først ble satt tilbake to uker da hun målte hode, jeg spurte om hun var helt sikker, for jeg var så sikker på hvor langt jeg var kommet. Da hun målte lårbeina, stemte dette med min termin. Pappaen er fra indonesia, så kunne ha noe med det - mindre hoder;-) Så da ble jeg satt en dag frem i stede..så der ser man [:)]

ORIGINAL: Diddij

ORIGINAL: Stjernejenten

Men nå vet ikke du når nøyktig EL var da...hvis ikke du har hatt ivf[;)]

Nei men jeg vet når jeg hadde sex, og siden sæden ikke lever så mange dagene så må det ha skjedd enten den dagen eller noen få dager senere. Da får ikke JM komme og si hun vil sette meg tilbake med godt over en uke *sta* [:D]
Og det hjalp jo, for da målte hun flere ganger. Vet ikke om hun hadde gjort det om jeg ikke hadde sagt ifra. For småen lå litt vanskelig til når vi var på UL.

Back
Topp