har ikke vært inne på en stund fordi jeg har vært noe forvirra og trengt litt tid på meg.... var på 1.UL for ca 2 uker siden, viste seg da at jeg bare var 16+4 dager på vei, og ikke 17+6 som jeg trodde, så ble flyttet 9 dager bakover og fikk ny UL time da jeg kom før 17-ukersgrensen på ordinær ul... den nye timen hadde jeg nå på torsdag, og det stemte at jeg ikke hadde termin før i september :( litt trist da jeg trives så godt her inne med dere.. men som legen sa så var jo alt fra 3uker før til 2 uker etter normalt, så kan jo enda bli en augustbaby ;) så i dag er jeg altså 18+6 da. men legen gav meg ul termin den 9.9.10, mens kalkulatoren her sier jeg har termin 7.9.10 hvis jeg er så langt på vei som UL viste, så jeg blir bare forvirra... jaja... måtte bare få det ut, håper det er greit jeg henger litt her inne også da, selv om ny termin kom i september... :)
men alt var bra med den lille, og det kunne se ut som om vi skal få ei lita jente <3 og det var utrolig å se på ul nå hvor mye hun hadde vokst på de to ukene, og herlig å kunne se henne gjespe og vinke :D mannen hadde med videokamera og filmet skjermen under hele timen, så jeg blir jo bare sittende og se på om og om igjen :P <3
men alt var bra med den lille, og det kunne se ut som om vi skal få ei lita jente <3 og det var utrolig å se på ul nå hvor mye hun hadde vokst på de to ukene, og herlig å kunne se henne gjespe og vinke :D mannen hadde med videokamera og filmet skjermen under hele timen, så jeg blir jo bare sittende og se på om og om igjen :P <3