Ul for tredje gang

August12mamma

Flørter med forumet
I dag har jeg vært på ultralyd siden jeg har hatt blødninger. Var på legevakta i går og ble undersøkt, men da ikke med ul ! Kom inn i dag og fikk vite at alt stod til bra, hjertet slo og den hadde vokst helt til 13 mm :) Er da 1 uke mere enn jeg fikk vite for 1 uke siden, dermed idag er jeg 7+3 :) noe som stemmer veldig bra etter egen beregning også.
Hun sjekket alt og blødning har mange gravide,så var ikke noe farlig som dem kunne se. Og det er jo ikke så mye. Så krysser fingra vidrere og håper på det beste. Neste ul time har jeg 24 januar, så håper det blir en fin time :) <3

Så godt at alt stod bra til! Kos deg masse i jula!

Hybelkaninen skrev:

Takk, skal kose meg skikkelig i jula :)
Går bare og gleder meg til ul 24 januar, da skal jeg vist være rundt 12 uker i følge legen i dag. Da kan jeg endelig hyle ut at jeg er gravid ( Om alt har gått bra til den tid) :D

Var heldigvis ufarlig blødning,så var ikke noe truende, ble sjekket ganske grundig og har jo blitt sjekket 3 ganger allerede *Ler* Nå skal jeg prøve og slappe av og bare nyte juletiden :) Har heldigvis ikke så masse symtomer som kvalme etc. Kun små sliten og kanskje litt mere trøtt enn ellers, og ømme brøst, går mye mere på do. Kjennes ut som det sprenges og så er det ikke mye som kommer ut *irriterende*. Men er vel normalt, og skal vel egentlig bare være glad for at jeg ikke bor rundt doskåla ;-p

Ha en god julaften alle sammen på lørdagen! :)

Hybelkaninen skrev:

Back
Topp