UL for å sjekke leie

Uune

Glad i forumet
Marsmellows-15
Høsthjerter 2017
Imorgen skal jeg endelig på siste sjekk for å sjekke leie pga tidligere tverrleie.!
37+3 og babyen skifter stadig leie virker det som!
Er så spent på hva som skjer etterpå visst babyen ikke ligger riktig? Får KUN føde med hode først pga risikosvangerskap. Ligger den feil blir det KS.. og da gikk det plutselig opp for meg at det kanskje blir snart? [emoji33]
 
Så utrolig spenndene da :wideyed:

Du må holde oss oppdatert på hvordan det går!

Masse lykke til :Heartred
 
Så spennende [emoji4] Spent på oppdatering. Masse lykke til. [emoji173]
 
Så spennende! [emoji173]️
 
Spennaness! Lykke til!! Jeg vil og sjekke leie.. føler blir ofte ligger i tverr.. storesøster gjorde også det på nåværende tidspunkt.
 
Tusen takk allesammen [emoji7] er på vei bortover nå. Har 2 timer å kjøre til sykehuset [emoji28][emoji1362]
 
Imorgen skal jeg endelig på siste sjekk for å sjekke leie pga tidligere tverrleie.!
37+3 og babyen skifter stadig leie virker det som!
Er så spent på hva som skjer etterpå visst babyen ikke ligger riktig? Får KUN føde med hode først pga risikosvangerskap. Ligger den feil blir det KS.. og da gikk det plutselig opp for meg at det kanskje blir snart? [emoji33]

Lykke til i dag! :)
 
Hodet lå perfekt nedover [emoji1][emoji1362] -1% vekstavvik, og litt for høy puls på mini under kynnerne på crp. Men det lå så i grenseland at det gikk greit. [emoji106]
 
Back
Topp