Ul etterpå

fano

Gift med forumet
Har farta rundt i hele dag, først ut på riksen for og ta blodprøve. Skal ta ul kl 13.45, er ganske spent. håper det er mange eggposer. Siste mulighet skal klaffe [:D]

Masse lykke til!
Skal krysse fingrene for mange fine eggposer og at du snart ruger på gullegget

ORIGINAL: Nesing

Krysser fingrene for mange fine egg som ligger på lur, klare for uttak snart! Denne gangen skal dere lykkes! 

Lykke til, kryser fingrene for deg og håper på at alt er so det skal med flotte modne egg snart.

Krysser fingrene for mange fine egg som ligger på lur, klare for uttak snart! Denne gangen skal dere lykkes! 

Tilbake ja. Stor ulykke på motorveien på vei hjemover, huff [&o] Litt småskuffa på ul i dag, har vel ca 13-14 eggposer i forskjellige størelser, men bare noen få har utviklet seg så man så forskjell. De ligger bare på 11 enda så jeg skal gå på sprøyter fram til tirsdag, da håper jeg de har skyti fart alle sammen. Håpet på før jeg da, men den gang ei. Måtte kjøpe mer sprøyter for 3200 kr ista, det er såååå surt [:'(] da er det bare og vente til tirsdag, kanskje vi får samme utaksdag Bobbo [:D][:D][:D]

Kjedelig at det er så stor variasjon i størrelsen, men jeg satser likevel på at de trege følger etter slik at du på tirsdag får gode nyheter og maaaange fine egg som er klare for uttak kort tid senere. Lykke til med siste fase med sprøyter! Dumt at du måtte kjøpe mer medisiner, men håper det er verdt det når forsøket er over [;)]. Ta godt vare på deg selv! [:)][:)]

sign[:)]

Dumt med ulike størrelser, men ønsker deg lykke til og husk du trenger folkkkler med egg av god kvalitet, det er ikke viktig med en eggkartong full[:)] Hadde det litt på samme måte her, det var noen som ike rakk åp henge med den største foliklen som bestemte uttagsdatoen min da jeg ble gravid, så halvparten av egga ble bare ingen ting ut av.....men jeg ble nok gravid med det digre egget da det som delte seg så fort[8D] og ikke det andre jeg satte inn som var en av de to andre jeg fikk som var modne og befrukta.

Så ikke mist håpet nå, dette går bra selv om du må stikke litt lenger enn det som er ønskelig[:)]

Håper på gulleggene nå ja. De andre eggene jeg har fått satt inn den siste gangen var av meget god kvalitet, og fikk jo napp, men nå håper jeg det blir full klaff, tror det er første gang jeg går over 12 dager på sprøyter også, håper den ekstra dagen gir bra virkning. trodde kanskje de ville øke dosen jeg, går på 187.5, har gjort det alle gangene, men det ville de ikke. Jg kjenenr det strekker og murrer i magen, det skjer noe, og de andre eggposene var ikke bittesmå så det er bevegelse i de også. Det meste jeg har fått ut er 11 egg, ellers har jeg liggi på 6-7 stk. Hadde vært helt knall og faktisk på et par på frys, men skal være fornøyd om det er noen som blir superbra [:D][:D][:D] jeg viiiiiiil ha bebis jeg [:o]

ORIGINAL: fano

Tilbake ja. Stor ulykke på motorveien på vei hjemover, huff [&o] Litt småskuffa på ul i dag, har vel ca 13-14 eggposer i forskjellige størelser, men bare noen få har utviklet seg så man så forskjell. De ligger bare på 11 enda så jeg skal gå på sprøyter fram til tirsdag, da håper jeg de har skyti fart alle sammen. Håpet på før jeg da, men den gang ei. Måtte kjøpe mer sprøyter for 3200 kr ista, det er såååå surt [:'(] da er det bare og vente til tirsdag, kanskje vi får samme utaksdag Bobbo [:D][:D][:D]

Ja, kanskje det, da blir vi jo ruger likt også. Koselig. [:)][:)][:)]

jaaaaaa [:D][:D][:D] Må klaffe nå. tror det blir uttak på torsdag, seinest fredag. Har klart og kjøpe for mye sprøyter jeg ser jeg, håper jeg kan bytte på apoteket da jeg ikke har åpnet den ene pakken. Håper jeg kan bytte til progestan. Det står at man kan bytte forseglede varer med kvittering, det har jo jeg. Teite teite meg [8|]

Back
Topp