Ul etterpå. - oppdatert

Skytten84

Glad i forumet
Har allerede hatt to ul, og skal på en ny i dag. I dag er det privat, en uke siden jeg var på sykehuset og hadde ul og alt var fint. Orker ikke å ringe og mase på de noe mer:P Mistet den intense kvalmen to dager etter ul sist uke, er litt uvell enda, men er blitt litt nervøs. Sist jeg mistet kvalmen døde fosteret, så er litt redd for det....

Men, satser på at alt er bra, får svar på det etterpå i dag! :)

---------------------------------------------------------------------------------
Alt stod fremdeles bra til! Nå så vi ben og armer, så mye skjer på en uke!
Termin avveik 2 dager fra det jeg fikk for en uke siden, men det kan være forskjellig utstyr/vokser i rykk og napp/forskjellige som har målt. 1mm tilsvarer jo faktisk en dag, så det er ikke så rart.
Nå senker jeg skuldrene, også er det 2 uker til neste ul på sykehuset!:)

Ønsker deg masse lykke til etter på, og håper alt står bra til med spiren :)

Lykke til :)

Håper alt gikk bra!

Håper alt gikk bra

Så flott :D Deilig bekreftelse

Så godt å høre at alt sto bra til!

Åsa80 skrev:
Hvorfor er du på ul hver uke??

Pga tidligere aborter og blødninger.

Den i uke 3/4 var pga at de skulle sjekke at en cyste var borte etter en sa. Og da fikk de mistanke om at jeg var gravid.
I uke 5/6 blødde jeg, og de ville se om jeg var gravid.
Uke 8(sist uke) ville de sa at hjertet slo siden de ikke så det sist.(Og endelig sluttet blødningene.
Mistet den intense kvalmen to dager etter ul, så var på ul i dag for å se om fosteret hadde dødd(var slik jeg oppdaget det ved den ene saen)
Og skal i uke 11 for å sjekke at det ikke har dødd og alt er bra(siden den ene saen ble oppdaget i uke 11/12).

Dette ble en lang forklaring :P

Etter uke 11 blir det ikke noe før ordinær, må innrømme at jeg er litt lei alt styret..

Skytten84 skrev:
Har allerede hatt to ul, og skal på en ny i dag. I dag er det privat, en uke siden jeg var på sykehuset og hadde ul og alt var fint. Orker ikke å ringe og mase på de noe mer:P Mistet den intense kvalmen to dager etter ul sist uke, er litt uvell enda, men er blitt litt nervøs. Sist jeg mistet kvalmen døde fosteret, så er litt redd for det....

Men, satser på at alt er bra, får svar på det etterpå i dag! :)

---------------------------------------------------------------------------------
Alt stod fremdeles bra til! Nå så vi ben og armer, så mye skjer på en uke!
Termin avveik 2 dager fra det jeg fikk for en uke siden, men det kan være forskjellig utstyr/vokser i rykk og napp/forskjellige som har målt. 1mm tilsvarer jo faktisk en dag, så det er ikke så rart.
Nå senker jeg skuldrene, også er det 2 uker til neste ul på sykehuset!:)

Så deilig og beroligende :0) Kos deg videre i svangerskapet.

Åsa80 skrev:
Ok, da forstår jeg. Håper alt går bra denne gangen:) Klem :)

Takker!
Det håper jeg også:)

Så bra alt sto bra til. Godt du får så god oppfølging

Så godt å høre at alt bare sto fint til:)

Back
Topp