UL etter blødning - = surprise

cayia

Glad i forumet
Har i helgen ( startet torsdag) hatt en kraftig blødning, og fikk en time hos jordmor på helsestasjon på fredag som resulterte i at hun fant hjertelyd.. Da kunne man slappe mer av men det blødde fortsatt og hun ville ha meg på sykehus til en ul.
Time til UL var i dag mandag, og vi var  litt forberedt på å få en kjip beskjed.
Dog viste innvendig og utvendig UL at alt sto bra til der inne, og vi fikk vite at vi ikke bare ventet en baby, men to!!! Alt så normalt ut og ny vanlig UL om to uker.

Sjokket har lagt seg litt og min mann har fått tilbake fargen i ansiktet hehehehe...

Oi, dobbel glede Så fantastisk. Gratulerer så mye med 2 små inni magen

ååå, for en spennende og herlig overraskelse =) 
Forstår at det må ha vært litt sjokkerende, men dette blir nok fantastisk!

Fru H skrev:

Oj, så spennende. Kan tenke meg det var litt av et sjokk ja.
 Gratulerer så masse med to små nurk

Så spennende =) Gratulerer!

Spennende :)

Lucky90 skrev:

mammatil2prinsesser skrev:
Oi, dobbel glede Så fantastisk. Gratulerer så mye med 2 små inni magen

Tusen takk :)

De virket litt overrasket på sykehuset med engang også, for en liten stund så vi jo bare en hahaha.. Her er det ingen prøverørsbarn heller, så vi hadde vel forventet kun 1, som de fleste andre. Så da blir familien på 3 plutselig 5 i år

Nå er det fullt opp med å lese om tvillingfødsler og det som hører med. Litt glad for at vi har en fra før, så vi vet litt hva det handler om å ha baby nå som det plutselig blir dobbelt opp. Vogn o.l må jo bare selges og byttes ut med doble ting. Og vi som trodde vi slapp å kjøpe noe denne gangen ettersom vi allerede hadde.. jadda... emoticon

Mulig jeg må snike meg over i august også da terminen er i beg av sept. men det mest sannsynlig blir fødsel i august. ;)

Lucky90 skrev:

Herlighet så moro og spennende!!!

Fragle1 skrev:

Fru H skrev:

Gratulerer så mye med to i magen! Jeg er også så heldig å ha to nurk i magen:-) Jeg har visst det i 7 uker, men enda ikke forstått det.... Utrolig merkelig. Håper du får et fint svangerskap. Jeg sniker også inne på august da jeg tenker de blir senest født i den måneden. Hvordan går det med blødningen da? Sluttet? Her er jeg nemlig også plaget med blødninger. Skikkelig frustrerende:-(

Graulerer så mye!!! For en fantastisk nyhet å få!

SÅ ARTIG OG SPENNENDE, EN VELSIGNELSE

Gratulerer med tvillinger i magen din

Back
Topp