UL: En langbeint rakkerunge

twinanne

Forumet er livet
Da var jeg tilbake fra ul etter å ha tittet på den lille rakkerungen, fikk beskjed at den var ganske fotogen, men helt umulig  å samarbeide med, så målene ble deretter og vi fikk ikke sjekket kjønnet så godt. Det var en langbeint livlig krabat som gjordet det meste. Ble målt til termin før beregnet termin, tja før den 30. januar iallefall foreløpig 26. januar, men termin settes om 4 uker, ny ul da. Men alle organene var slik de skulle så alt det der greide legen å få sjekket opp på den lille rakkerungen som var overalt.

Skal prøve å forklare bildene:

Det første bildet viser bare målene, BPD hode målet, den i mitten husker ikke FL var lårbenet.
Bilde nr 2 så ligger den på magen, med morkaken som hodepute, og sparker ho mor så godt den kan i urinblæra[&:]En livlig liten krabat. Men her ser dere ryggraden veldig godt de stiplete linjene, og ligger med nesen ned i morkaka.
3. bildet rotet litt her; det man ser er at den lille fortsatt liger på magen, rygmargen til venstre så kommer baken og så beina, det var her prøvde å se om det var noe som hang ned eller ikke[8D]

Så hoppet den rundt litt og forsvant bak morkaken, men på bilde 1 så titter den frem og sier hei hei med hodet på morkaken som fungerer godt som pute, da hadde den hodet mot navlen min og morkaken er bakerst mot ryggen min, ligger veldig bra til. Så kom den litt mer frem. Dere ser hodet klart her håper jeg, det mørke i hodet til venstre side i bildene er hjernen, de to svarte hullene er øynene, det er øyenmusklene du ser på ul, pannebeinet ned til nesen ser dere, husk bein er hvitt. Ser også munnen og et spist hakebein. Første bildet ser dere en hand også. Beinene er nedenfor kulen om er morkaen og sparker i vei.

Så kjekke bilder twinanne[:D] Takk for at du deler[:)] Veldig gøy å få lov til å sjå på ul-bildene dine, drømmer meg vekk til det ein gong blir min tur[;)] Blir kjekt å høyra om de finne ut kva kjønn det er då, om 4 veker[:)] Håper h*n er litt roligere da[:D] Men er bare bra at h*n spreller også, betyr vel at h*n har det veldig fint og godt der inni[:)]

Ååååå så fine bilder. [:)]
Takk som deler det med oss. Smådrømmer meg bort litt nå. Hehe...

Blir spennende på neste UL da, om de ser kjønnet.

Det var nok ikke så klare og fine bilder denne gangen, litt vanskelig å tyde.....me jg har prøvd å forklaer så godt jeg kan, litt usikker på hvordan den lille ligger der man ser armen, knm nesten se ut som det er to armerog kapper i hendene men det er nok bare bevegelsen som man ser tror jeg. Usikker her.

Nå har jeg fått rettet opp feilene mine i inlegget, det var ikke lett det er et herk å få flere PM samtidig som man holder på med slike innlegg, da blir det bare tull. Men det skal være riktig nå[8D]

Så fine bilder då[:)][:)] Og tenk at du kjenner liv og[:)] 

ORIGINAL: vestlandsjento

ORIGINAL: Sarah

ORIGINAL: vestlandsjento

og det må være deilig[:D]

ORIGINAL: * Bobbo *

Ååååå så fine bilder. [:)]
Takk som deler det med oss. Smådrømmer meg bort litt nå. Hehe...

Blir spennende på neste UL da, om de ser kjønnet.

Kjempe fine bilder[;)]Lykke til videre i svangerskapet[;)]

så fine bilder , godt at den er livlig da.
deilig å se h*n igjen da, gleder meg til jeg skal på ul.

ORIGINAL: tuttien

Gratulera så masse!! Tusen takk for titten! Kjempespennende!! Synest eg leste HO?? [:D]

Sparker ho mor, det henviser nok bare til meg gett[8D]

Back
Topp