Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun sa ikke hvor lang den var men at alt så fint ut . Andre "klumpen " er fostersekken, altså den som skal bli morkaken ingen flere som har sånn ?Hvor lang var spiren din? Hva er den andre "klumpen"?
Hun sa ikke hvor lang den var men at alt så fint ut . Andre "klumpen " er fostersekken, altså den som skal bli morkaken ingen flere som har sånn ?
Sent from my iPhone using BV Forum
Hun sa det ikke var tvillinger. Bare den ene som du så hjerte banka på banka ett eller annet om morkake
Var noe sånt denne damen sa til meg også er det da starten på morkaken ?Når jeg var på ultralyd i uke 7+5 hadde jeg også sånn. Han kalte det for plommesekk, det er sånn barnet får næring de første 12 ukene, før det blir lagd morkake, så det er absolutt ikke unormalt!
Eg og har den på mitt ul bilde helt normalt ..Hun sa ikke hvor lang den var men at alt så fint ut . Andre "klumpen " er fostersekken, altså den som skal bli morkaken ingen flere som har sånn ?
Det veit jeg ikke hehe men sånn som jeg skjønte så blir plommesekken borte også kommer morkaka etterpå. Men ikke sikker på om jeg skjønte riktig heheVar noe sånt denne damen sa til meg også er det da starten på morkaken ?