UL :D

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
ImageUploadedByBV Forum1384505319.195349.jpg da var ul overstått og ett bankende hjerte på skjermen ❤️❤️❤️ ble satt tilbake 1 dag så er 7+6 i dag :)) åå lykkerus :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor lang var spiren din? :-) Hva er den andre "klumpen"? ;)
Hun sa ikke hvor lang den var :p men at alt så fint ut . Andre "klumpen " er fostersekken, altså den som skal bli morkaken:p ingen flere som har sånn ?

Eller er det noe galt ?:o

Jeg har aldri sett en sånn klump før:-) men det betyr ikke at at noe er galt. :-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Hun sa ikke hvor lang den var :p men at alt så fint ut . Andre "klumpen " er fostersekken, altså den som skal bli morkaken:p ingen flere som har sånn ?

Hehe! Jeg var på ultralyd og var 7+3, men kun "en klump" å se :p Aldri sett sånn før, heller ikke da jeg var med venninnen min på UL. Kanskje hun hadde en veldig bra maskin, eller kanskje det er tvillinger :p hehe! Du trenger nok ikke bekymre deg, de hadde sagt ifra om det var noe galt ;)

Tviiiilliiinger :D.hehe,
Jeg har tre ul bilder i.variasjonen 6,8,10 uker å ingen de viser sånn "klump"

Hun sa det ikke var tvillinger. Bare den ene som du så hjerte banka på :) banka ett eller annet om morkake

Når jeg var på ultralyd i uke 7+5 hadde jeg også sånn. Han kalte det for plommesekk, det er sånn barnet får næring de første 12 ukene, før det blir lagd morkake, så det er absolutt ikke unormalt!:)

Hun sa det ikke var tvillinger. Bare den ene som du så hjerte banka på :) banka ett eller annet om morkake

Bare tullet jeg, er sikkert veldig positivt at morkaken allerede har en så god størrelse, kommer nok litt an på hvor den er plassert osv ;)

Når jeg var på ultralyd i uke 7+5 hadde jeg også sånn. Han kalte det for plommesekk, det er sånn barnet får næring de første 12 ukene, før det blir lagd morkake, så det er absolutt ikke unormalt!:)

Var noe sånt denne damen sa til meg også :) er det da starten på morkaken ?:p

Eg og har den på mitt ul bilde :) helt normalt ..

Uansett kult at du har fått med det på ultralyd bilde :) som nevnt over å flere. Er jo ikke noe farlig :) bare fasinert over aldri å ha sett det :)

Sånn som jeg forstod da jeg var på ul, så er det plommesekken (er det ikke det det heter da?), den de får mat fra fram til morkaka tar over den funksjonen. Gratulerer med baby:)

Var noe sånt denne damen sa til meg også :) er det da starten på morkaken ?:p

Det veit jeg ikke:p hehe men sånn som jeg skjønte så blir plommesekken borte også kommer morkaka etterpå. Men ikke sikker på om jeg skjønte riktig:p hehe :)

Takk dere :) eneste jeg er skuffet over var at hun ikke satte på lyd slik at jeg hørte hjertelyden. Så den bare som en hvit vibrering på spiren :p

Back
Topp