Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer litt på det samme var på ul i 13+6 å babyen ligger med beina opp mot magen. Å det er liksom helt flatt i skrittet
Vis vedlegget 184896
På sønnen min, dog noen uker senere. Da så man tydelig en tut
Ja, vanskelig å forstå bildene.. Hun viste oss klart kjønnet, men tror ikke hun har tatt bilde av kun det. Var jo en klar tut der da, men hun sa bare det var veldig vanskelig å si på det stadiet.. Nesten gjetting, var 12+2 når jeg var der men 13+6 skal det vel være lettere å se?
Synst også det ser slik ut.Tror man kan se det på bilde 2 hvertfall jeg har virkelig ikke peiling på dette, men om jeg skal gjette ut fra det jeg har lest tipper jeg jente
Ja, vanskelig å forstå bildene.. Hun viste oss klart kjønnet, men tror ikke hun har tatt bilde av kun det. Var jo en klar tut der da, men hun sa bare det var veldig vanskelig å si på det stadiet.. Nesten gjetting, var 12+2 når jeg var der
Ja, da får du sikkert vite ganske sikkert så spennende!Hehe ja vi skal på ny ul neste fredag. Da er jeg ut fra ul jeg hadde denne uka. 15+3 tror jeg. Så da skal man kunne se. Veldig spennende!
Ser ut som jente på bilde tre se om du har et bilde det du ser den rette hvite streken nederst mellom bena!Vis vedlegget 184876
Hiver bare ut litt forskjellige bilder
13+6 uten særlig tut høres ut som jente da men bildet ditt er feil retning for nub har du profil? Feks når de målte CRL?Lurer litt på det samme var på ul i 13+6 å babyen ligger med beina opp mot magen. Å det er liksom helt flatt i skrittet
Vis vedlegget 184896
På sønnen min, dog noen uker senere. Da så man tydelig en tut
13+6 uten særlig tut høres ut som jente da men bildet ditt er feil retning for nub har du profil? Feks når de målte CRL?
Ser ut som jente på bilde tre se om du har et bilde det du ser den rette hvite streken nederst mellom bena!