Ul-bilder

Ibett

Flørter med forumet
Kikker gjennom bildene jeg fikk på den private UL-en vi just hadde. Ble litt nysgjerrig når jeg leste om den såkalte nub theoryen som noen snakket om lenger nede her. Er ikke god på å analysere UL-bilder, så jeg vet ikke engang om jeg ser selve kjønnsorganetImageUploadedByBV Forum1467231647.128063.jpg på bildene :) kan man se det her f. eks?

Last edited:
Tror man kan se det på bilde 2 hvertfall :) jeg har virkelig ikke peiling på dette, men om jeg skal gjette ut fra det jeg har lest tipper jeg jente ❤️

Takk for svar, litt spennende :D syns det er utrolig vanskelig å forstå bildene!

Last edited:
Lurer litt på det samme :P var på ul i 13+6 å babyen ligger med beina opp mot magen. Å det er liksom helt flatt i skrittet :P

ImageUploadedByBV Forum1467261754.563348.jpg

På sønnen min, dog noen uker senere. Da så man tydelig en tut ;)

Lurer litt på det samme :P var på ul i 13+6 å babyen ligger med beina opp mot magen. Å det er liksom helt flatt i skrittet :P

Vis vedlegget 184896

På sønnen min, dog noen uker senere. Da så man tydelig en tut ;)

Ja, vanskelig å forstå bildene.. Hun viste oss klart kjønnet, men tror ikke hun har tatt bilde av kun det. Var jo en klar tut der da, men hun sa bare det var veldig vanskelig å si på det stadiet.. Nesten gjetting, var 12+2 når jeg var der :):)

Ja, vanskelig å forstå bildene.. Hun viste oss klart kjønnet, men tror ikke hun har tatt bilde av kun det. Var jo en klar tut der da, men hun sa bare det var veldig vanskelig å si på det stadiet.. Nesten gjetting, var 12+2 når jeg var der :):) men 13+6 skal det vel være lettere å se? :D

Ja, vanskelig å forstå bildene.. Hun viste oss klart kjønnet, men tror ikke hun har tatt bilde av kun det. Var jo en klar tut der da, men hun sa bare det var veldig vanskelig å si på det stadiet.. Nesten gjetting, var 12+2 når jeg var der :):)

Hehe :) ja vi skal på ny ul neste fredag. Da er jeg ut fra ul jeg hadde denne uka. 15+3 tror jeg. Så da skal man kunne se. Veldig spennende!

13+6 uten særlig tut høres ut som jente da;) men bildet ditt er feil retning for nub:) har du profil? Feks når de målte CRL?

Fikk bare et bilde, da dette bare var en kontroll ul der de målte lengde å slikt. Gyn skrev bare ut et tilfeldig som jeg kunne ha med hjem til pappaen ;) så får bare smøre meg med tålmodighet :P

Ser ut som jente på bilde tre:) se om du har et bilde det du ser den rette hvite streken nederst mellom bena!

Takk for svar blir spennende! Jeg er eneste jente i min familie og mannen min er også bare gutter, så hadde vært litt spesielt om det kom en jente :) men begge kjønn er absolutt like velkommen <3

Back
Topp