UL bilde - Er kjønnet avslørt her?? eller hva kan det være?? :D

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
hei dere! var på UL i dag, som gikk supert! og da fikk jeg blandt annet dette bildet.. ho sa ho ikke kunne se kjønn.. men mannen min er helt sikkert på at det er en liten tissemann han ser nederst (ringa inn i rød sirkel). den passer jo til plasseringa lissom.. så jeg lurer.. kan det være det? eller kan det være noe annet??

Hva tror dere??

For meg ser det ut som det er foten...

det kan være jentetiss, guttetiss eller en tå! 

det er for tidlig til at kjønnet er klart! Jenter kan være veldig hoven! 
Ville ikke spekulert i noe før ordinær ul! =) 

takk :)

jeg vil egentlig ikkje vite det før fødsel jeg da :P men akkurat nå er jeg veldig nysgjerring! så veldig usikker! har 6 uker å tenke på da før jeg får ny time :D

jeg tror heller ikke at en kan se hva kjønnet er ennå, så jeg er enig med dere :) så får heller gubben stå på sitt :P

Det er for tidlig å si. Kjønnsleppene er såpass hovne rundt den tiden at de lett kan mistolkes for en liten snabelfant :) 

Haha. Kult bilde. Hvis legen ikke ser det tviler jeg på at mannen din ser det, selv om han har 50% sjanse for rett... Såvidt jeg vet er klitoris ofte større enn en tissefant så tidlig. Men tror egentlig ikke det er noen av delene som vises der!

alt dere kan jepp vi får bare vente i spenning! :D er 50% sjanse ja :P så er ikkje så stort å velge i akkurat :P

Back
Topp