sesson Elsker forumet 22 Mar 2010 #1 Då har vi å vart på ul. Å i magen bor en liten prins Allt såg fint ut å han var väldigt aktiv. Jag känner ju inget men morkakan ligger ju foran. Termin blev flyttat 2 dagar till 15 aug [:)] Å som vi längtar!!!
Då har vi å vart på ul. Å i magen bor en liten prins Allt såg fint ut å han var väldigt aktiv. Jag känner ju inget men morkakan ligger ju foran. Termin blev flyttat 2 dagar till 15 aug [:)] Å som vi längtar!!!
*MammaLykke* Glad i forumet 22 Mar 2010 #2 Gratulerer med en liten prins [:)] Jag skal på onsdag, som jeg gleder meg!!
E ElisabethRB Forumet er livet 22 Mar 2010 #4 Gratulerer så mye med en aktiv, frisk liten gutt i magen[:D]
Diddij Forumet er livet 22 Mar 2010 #5 ORIGINAL: ElisabethRB Gratulerer så mye med en aktiv, frisk liten gutt i magen[:D]
HemmeligG Forumet er livet 22 Mar 2010 #7 ORIGINAL: carolineS Gratulerer med en liten prins i magen [:D]
Tekanne Glad i forumet 22 Mar 2010 #8 ORIGINAL: carolineS Gratulerer med en liten prins i magen [:D] Sign! [:D]