UL 8+2 -Bilder og video!

SiljeC

Glad i forumet
Var på min 5 (!) UL i dette svangerskapet i dag! Og alt var fint:D Deilig, etter å ha mistet så mange ganger!

Skal legge ut link til filmen vi fikk med, og bilder:)

Bilde nr 2!

så bra at alt såg bra ud:)

Også film, hvis linken funker:P

ORIGINAL: noppy82

så bra at alt såg bra ud:)

Ja, det var veldig deilig:)) Håper den har tenkt å klore seg fast noen mnd til!

Får ikke åpnet..Prøv igjen - spennende å se vettu!!! Nydelig skue av nurket deres [:D] Så herlig å se hjerte dunke. Gratulerer så masse.

Hmmm.. Får åpnet den her:P Og jeg finns jo ikke teknisk av meg, men skal prøve å legge den ut igjen:P

Tusen takk:D Her så herlig følelse å se litt av den lille!

Åååå, så koselig! Fine bilder, og flott video! Herlig å se det hjertet banke jaa! [:D]

Thank u:) Ja, det er virkelig en helt ubeskrivelig følelse! Enda dette er min 5.UL denne gangen, klarer jeg ikke helt å skjønne at den lille på skjermen er inni magen min:P

Har endret litt på linken nå, tatt bort en del unødvendig skrift som sto der:)

Oj, mange ultralyder på deg da! Skal du ha mange fremmover også? Sikkert kjekt å følge utviklingen så ofte da! Jeg har vært på 2 ultralyder allerede, og synes også det er heeelt snålt at den lille klumpen ligger i magen! [:D]

Ble en del UL-kontroller i starten, ja:)
Jeg har jo mistet 3 ganger tidligere, så det er derfor. I tillegg til ekstra oppfølging i form av UL-kontroller på sykehus, går jeg på Volvat. Sykehuset vil ikke gi ut Klexane (blodfortynnende sprøyter, som gjør at det blir bedre blodgjennomstrømning til livmoren, og fosteret tar lettere opp næring). Så derfor blir det litt "dobbelt opp" med kontroller i starten.
Men nå skal vi ikke på sykehuset før den 11. eller 12. august, også en på Volvat den 17. august, to dager før vi drar på ferie.

Spennende med UL, ja! Fikk du sett mye på dine UL-kontroller, eller?

Så nydelig!![:)]

Åhh, så koselig:)
Er såå gøy å se hvordan spirene ser ut:D

ORIGINAL: venterpågullet

Så nydelig!![:)]

Tusen takk:D

så kjekt å se bilder[:D]Er like langt på vei som deg så det er jo så spennede å se hvordan de små ser ut inni magen[:D]
Fant ikke filmen,men den er gjerne tatt vekk?![:)]

Ja, det er utrolig spennende!!
Smarte meg hadde jo glemt å fjerne personnr på bildene og videoen:P Fikk fjerna det på bildene, men ikke ikke videoen. Skal prøve på nytt, så jeg får lagt den ut igjen:)

Så fine bilder [:)] fikk ikke opp noen link til film jeg da....

Takk:) Måtte fjerne videoen, glemte jo at personnr mitt står der, og utekniske meg, aner ikke hvordan jeg får fjerna det, heller:P

Back
Topp