Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så bra <3 er så herlig å få se hjerte bankermine eggposer var gigantiske...men han sa ikke noe om det...at vi skulle gjøre noe eller ta en ekstra ul..men skal høre med fastlegen...få henvisning fra han...syns det var rart...er det et tegn på at man kan være et snev av overtsimluert...store var de... men er dte bare ggstokkene som kan være store? han sjekket ikke det en gang hos meg eller sa noe om eggstokkene..Fikk se en liten bamsemums på 1,8 cm med blinkende hjerte <3
Fikk ny time om 2 uker da, for eggstokkene mine har det ikke helt bra. De veldig store pga overstimulering... Så hun ville se at de trakk seg tilbake. Men å se vidunderet igjen er helt greit <3
Eggposene er jo kjempestore hos alle under stimulering, men de blir jo tømt under uttak... Og da trekker eggstokkene seg sammen iløpet av et par uker... Men det har ikke mine gjort. Han så helt sikkert ikke noe urovekkende om han ikke sa noe <3mine eggposer var gigantiske...men han sa ikke noe om det...at vi skulle gjøre noe eller ta en ekstra ul..men skal høre med fastlegen...få henvisning fra han...syns det var rart...er det et tegn på at man kan være et snev av overtsimluert...store var de... men er dte bare ggstokkene som kan være store? han sjekket ikke det en gang hos meg eller sa noe om eggstokkene..
.Flott liten spire man ser er en baby nå <3 flotte lille <3 Hurra for deg og babyen <3
jeg har fortsatt to svære eggposer på høyre side...men sikkert ikke farlig da...så selvom de tømte til uttaket...så sa de det kunne fortsette å vokse noen...sa de til meg. men ikke vet jeg. jupp får satse på det...men vondt når jeg strekkker meg...ikke vant til men men sikkert bare pga disse eggposeneEggposene er jo kjempestore hos alle under stimulering, men de blir jo tømt under uttak... Og da trekker eggstokkene seg sammen iløpet av et par uker... Men det har ikke mine gjort. Han så helt sikkert ikke noe urovekkende om han ikke sa noe <3
Jeg tror nok vi begge er for langt på vei til at det skjer noe mer nå. Kan bare bli bedre herfra!jeg har fortsatt to svære eggposer på høyre side...men sikkert ikke farlig da...så selvom de tømte til uttaket...så sa de det kunne fortsette å vokse noen...sa de til meg. men ikke vet jeg. jupp får satse på det...men vondt når jeg strekkker meg...ikke vant til men men sikkert bare pga disse eggposeneMen håper du slipper overstimulering igjen da...uff det unner jeg deg ikke...
det er godt å viteJeg tror nok vi begge er for langt på vei til at det skjer noe mer nå. Kan bare bli bedre herfra!