ul 7 juli

hegemw

Forumet er livet
da blei det ul på meg 7 juli. så blei litt lenger å vente, fordi hun var ikke på jobb hadde ferie hele 26 og 27. så får bare holde ut i ubevistheten om det er 1 eller 2 der inne.

ORIGINAL: livslyst

Lenge å vente det. Håper tiden går fort fram til 7.juli. Lykke til videre med en eller to i magen![:)]

Sign denne. Lykke til. [:)]

Det er jo en stund til, men de du har i magen stikker ikke av så det gjør ikke noe, men jeg er enig at det er lenge å vente å høre om det er en eller to der inne da. [;)]
Men det er bar ut du er line opp for ultralyd da snuppa.

ORIGINAL: Nesing

Skjønner at det føles lenge til, men tenk heller som så at når du først får UL, vil dere kunne se myyyyyyye mer av spiren(e). Det blir nok kjempemoro!

Spent på deres vegne, snuppa! [:)]

jepp, det var det jeg tenkte også :)))

ORIGINAL: twinanne

Det er jo en stund til, men de du har i magen stikker ikke av så det gjør ikke noe, men jeg er enig at det er lenge å vente å høre om det er en eller to der inne da. [;)]

Enig her...da skal du ha ul på bryllupsdagen vår=)) hihi[:D] vi har 1års bryllupsdag da=))[:)]

ORIGINAL: livslyst

Lenge å vente det. Håper tiden går fort fram til 7.juli. Lykke til videre med en eller to i magen![:)]

du vet, PLUTSELIG er tiden der[:D]

lykke til

ORIGINAL: CiZz82

ORIGINAL: twinanne

Enig her...da skal du ha ul på bryllupsdagen vår=)) hihi[:D] vi har 1års bryllupsdag da=))[:)]

så gøy da,   

ja en mnd går jo fort på denne tiden av året :)

gleder meg til å se barne/ne mine på ul

Back
Topp