Ul 7+2

Så gøy! Fikk du bilde! Hvordan ser 4D ut? Visste ikke at noe slikt fantes:p
 
Så gøy! Grattis!
 
Wow!!
 
Jøss! Det var sprøtt! Tenk så gøy å se i 4D når det er en baby!
 
Hmmm... jeg tror faktisk at jeg vet hvem du er Nelly84... Så en kommentar her tidligere å som kan passe med at jeg tror jeg vet hvem du er.. Mener jeg faktisk skrev en kommentar til deg på februar14 gruppa på fb før i dag... Er det tilfelle, så er jo dette bare så sykt kjekk nyhet <3 Nesten sånn at jeg hopper litt i taket her jeg sitter.... Med bryllupsdatoen din, en annen skatt i februar (vi var i tilfelle i samme gruppe da å) og bakgrunnen din som du har skrevet i ett anna innlegg, så holder jeg en knapp på at jeg kan hoppe litt i taket nå...

(Skulle det vise seg å ikke stemme, så er det jo en kjekk nyhet likevel altså...)
 
Herlig å høre hjertelyden.. og ikke minst se lille skatten btw :)
 
Herlig å høre hjertelyden.. og ikke minst se lille skatten btw :)

Haha nå har jeg blitt gjenkjent her inne to ganger, så spørs om jeg ikke må krype til korset og innrømme graviditet på feb 14 snart ;) Jeg følte meg litt dårlig som ikke sa noe når jeg ble så fint spurt i går, men om dette skulle gå galt/være sykt, så vet jeg ikke om jeg takler at så mange "kjente" vet. Så jeg vil gjerne vente til uke 12 med å si det der, da selvsagt med mange hjerter og et lite sorry for at jeg ikke sa noe når de spurte til de som har vist omtanke underveis ❤️ :)

Verden er jammen liten :) Denne graviditeten var ikke planlagt, men så skjedde den likevel - akkurat samme mnd, akkurat like lite planlagt og akkurat like fantastisk som med vårt første barn! Hvem er du da?? Et lite hint kan du sende meg her synes jeg, var et par kommentarer på den tråden i går ;)
 
Herregud, så utrolig glad jeg ble nå... Dette var virkelig dagens gla`sak. Og dette mener jeg helt oppriktig fra hjertet <3 Var jo virkelig bonus at jeg hadde muligheta på vakt i natt å lese litt innlegg her, og da finne deg blant oss.
Hold det hemmelig videre du. Si det når du er klar for det. Jeg sier iallefall ikke noe - dette er din store glede og hemmelighet, så den deler du når du er klar. Jeg har jo heller ikke fortalt det der at jeg er gravid igjen, så jeg ønsker å være hemmelig litt til. Det var forresten jeg som starta tråden i går :) Og som jeg skrev da, jeg har tenkt masse på deg.

Livet blir ikke alltid slik vi planlegger det, men kanskje er det nettopp da det som livet planlegger for oss skjer... ;) Dette var virkelig koselig. Krysser så fingrene for at alt går godt nå. Og at lillingen kommer som tidenes beste bryllupspresang til dere to!! <3
 
Herregud, så utrolig glad jeg ble nå... Dette var virkelig dagens gla`sak. Og dette mener jeg helt oppriktig fra hjertet <3 Var jo virkelig bonus at jeg hadde muligheta på vakt i natt å lese litt innlegg her, og da finne deg blant oss.
Hold det hemmelig videre du. Si det når du er klar for det. Jeg sier iallefall ikke noe - dette er din store glede og hemmelighet, så den deler du når du er klar. Jeg har jo heller ikke fortalt det der at jeg er gravid igjen, så jeg ønsker å være hemmelig litt til. Det var forresten jeg som starta tråden i går :) Og som jeg skrev da, jeg har tenkt masse på deg.

Livet blir ikke alltid slik vi planlegger det, men kanskje er det nettopp da det som livet planlegger for oss skjer... ;) Dette var virkelig koselig. Krysser så fingrene for at alt går godt nå. Og at lillingen kommer som tidenes beste bryllupspresang til dere to!! <3

Det var deg ja, tenkte det nok! ;) Takk for omtanken og fine ord, vi håper virkelig dette skal gå veien og at den lille er frisk. Er noe med det også - må ikke bare nå uke 12, må jaggu ta fostervannsprøve og vente på det resultatet også. Så derfor venter jeg med å si det der til alt er klart. Hvis jeg sier det høyt der blir det så ekte, og da kan det bli sårt for meg å takle at det popper opp småsøsken overalt etterhvert der inne (selv om jeg unner alle det altså!). Hvis jeg ikke har sagt noe så er det lettere for meg å håndtere. Om du forstår :) Vår termin er 18.02, når har dere termin? Gratulerer så mye forresten, kjempekjekt at vi kan følge hverandre på to forum :)
 
Uff.. litt mange ulike "magiske grenser" som du må over. Når skal dere ta fostervannsprøve? Er jo godt at du få alle sjekker som er mulig, så slipper du å komme til o.ul. og evt se avvik da. En får jo sterkere og sterkere forhold til mageboerne jo lengre en kommer, og da blir det vanskeligere å takle evt. nedslående beskjeder.

Tusen takk <3 Er i utgangspunktet 8+2 i dag ut fra menstermin. Skal på tidlig u.l. i morgen, så får vi se helt sikkert da. Håper bare og krysser fingrene for at hjertet banker og alt er vel. Nesten litt ubehagelig disse u.l. siden en har hørt så mange gå gjennom MA.... samtidig er det jo best å vite tidligst mulig. Men noe skrekk blanda fryd...
 
Uff.. litt mange ulike "magiske grenser" som du må over. Når skal dere ta fostervannsprøve? Er jo godt at du få alle sjekker som er mulig, så slipper du å komme til o.ul. og evt se avvik da. En får jo sterkere og sterkere forhold til mageboerne jo lengre en kommer, og da blir det vanskeligere å takle evt. nedslående beskjeder.

Tusen takk <3 Er i utgangspunktet 8+2 i dag ut fra menstermin. Skal på tidlig u.l. i morgen, så får vi se helt sikkert da. Håper bare og krysser fingrene for at hjertet banker og alt er vel. Nesten litt ubehagelig disse u.l. siden en har hørt så mange gå gjennom MA.... samtidig er det jo best å vite tidligst mulig. Men noe skrekk blanda fryd...


Det forstår jeg godt, jeg skjelver omtrent når jeg legger meg i stolen, og tviholder hånda til sambo/venninne som er med (ikke alltid sambo kan heller), og bare lukker øynene og tenker på typ ei blomstereng helt til jeg får beskjed om ståa. Værste som er, det er den stillheten som oppstår når noe er galt. Man bare skjønner det. Usj! Men heldigvis så ser det ut til å gå veien nå da.
Hvordan gikk det med deg?? :) Eller er det i dag du skal?
 
Ble vel ekstra mye glede og tårer denne gangen for dere vil jeg tro :) Var det mannen som var med på u.l.? Og det er jo ekstra spesielt at termin lander på deres bryllupsdag..

Vi var inne da du posta denne mld faktisk. En helt perfekt liten skapning viste seg frem på skjermen. Hjertet banka i veg med 174 slag i minuttet, og lyden av det var helt fantastisk... Er vel ikke noe som er mer nydelig å se og høre enn akkurat det på en slik kontroll.... <3 Termin er 14/2, som da er vår bryllupsdag....
 
Back
Topp