UL 5+2

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

Jeg skal på ul idag klokka 12.45. Har bestilt time privat. Vil bare forsikre meg om at spiren ligger der den skal ligge. Går rundt og engster meg så ille om dagen, for jeg har litt vondt i den ene siden. Bedre å sjekke ut nå da, så kanskje jeg klarer å roe meg ned litt. Blir spennende det. Kommer jo ikke til å se noe annet enn en liten klump da, men det er nok for meg bare den ligger på riktig sted og alt ser greit ut. Jeg må betale for timen min, og jeg tror det er sånn hvis man ikke er henvist fra legen.
Klem

vil bare ønske deg lykke til!! Så håper jeg alt er som det skal være! :)

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

Takk for det, er ille spent nå, og sitter og teller ned tiden. Logger meg inn og gir en oppdatering etterpå.
Klem

det er fint, da kommer jeg til å vente spent! :)

Hei igjen! Det er bare til å ta kontakt med en privatist der du bor og bestille time med UL, det gjorde jeg. Og det koster litt i underkant av 500 kr hver gang jeg har vært der, men skal bli billigere etterhvert har jeg blitt informert om. Anbefales på det varmeste![;)] Klem

Lykke til på UL i dag! Gleder meg til i morgen jeg.

Nå sitter jeg her å venter på at det skal bli UL tid...... Nå er jeg spent altså!!! Dukket plutselig opp en tanke i hodet mitt, tenk om det er tvillinger..... He, he.... Men kan de se det så tidlig???? Håper i alle fall at alt er bra![:D]

men du,eg las ein plass at hjerte byrjer slå etter uke 4 så det kan jo govdt hende at du ser det allereie nå[:)]

Back
Topp