UL 5+2

Iroim

Elsker forumet
Må bare skryte litt av legen min[:D]

Han har ordnet UL til meg når jeg er 5+2. (Tror liksom ikke helt at jeg er gravid jeg da....., selv med masse positive tester.) Og siden det ikke gikk bra sist, mente han at det var viktig at jeg fikk roet meg litt ned.. Så først UL for å se at jeg er gravid...., så kunne jeg jo samtidig spørre om jeg kunne få en UL til i uke 7 for å se hjertet banke....

Ble veldig glad og spent nå!!!

Så utrolig bra![:D] Flott at du har en så kos lege da, som tar deg på alvor og skjønner bekymringen din. Det hjelper massevis å få vært på UL skal du se, det hjalp i allefall meg mye, bare det å se at alt er som det skal der inne [;)] Masse masse lykke til! Kos

Legen min er toppers!!!

Ja, jeg regner med at jeg enten er kjempe glad eller lei meg til onsdag.... men satser på kjempe glad. Men har som sagt en bedre følelse denne gangen..... Men godt å få roet nervene for det!

Det er bare så utrolig godt å få bekreftet ting uansett. Jeg heller trodde ikke helt at jeg var gravid, selv etter 5 tester var jeg i tvil, he he. Er rart når man innbiloder seg ting så tror man litt på det uansett hvor ulogisk det enn måtte være [:D] Blir enda bedre når du får vært der i uke 7 og får se det lille lyset som blinker på skjermen, det er bare heeeeeelt utrolig! [:D] Det beste jeg har opplevd noengang... Klem!

jeg også vil ha ul...

Så heldig du er som får ul så tidlig!
Men når er det egentlig vanlig å ta den første ul?
Gleder meg masse jeg også...

Vet nå ikke om jeg er heldig eller ikke som får UL så tidlig...... Håper alt er bra i alle fall.

ORIGINAL: Tvilling82

Så heldig du er som får ul så tidlig!
Men når er det egentlig vanlig å ta den første ul?
Gleder meg masse jeg også...

man får bare en UL og den er rundt uke 18!

Jeg har gått til privat gynekolog jeg og der kan jeg få UL så mange ganger jeg ønsker [:)] Syns det har vært utrolig deilig og lettende å kunne se selv at alt er bra inni her, og så utrolig stas for både meg og samboer å se utviklingen til vårt lille nurk fra hver gang![:D] Og sist gang fikk vi med oss bilde også som senere skal inn i et lite album jeg vil lage. Anbefales på det varmeste om dere har en privat tilgjengelig, selvom det koster litt. Jeg har betalt litt i underkant av 500 kr hver gang, men dette kommer til å bli billigere etterhvert ble jeg informert om. Selv skal vi ha vår 3 UL i slutten av juni og vi gleder oss stort!  Klem!

Jeg går også til privat gynekolog og er rimelig bortskjemt med ul. Skal til første ul den 02.06 og håper å få se at hjertet slår som det skal[:)]

men når dere går til gynekolog må dere betale for UL ikkesant?

Jeg regner med å betale ja[:D]

jepp, noen som vet HVOR mye det koster? Tenkte å ta en før 12 uker...for å sjekke at alt er bra! :)

Så fint at du har en så flott lege[:)] Du skal se det går kjempebra![:)]

ORIGINAL: Wibe^

Nupp har aldri betalt for det. Svangerskapskontroller er gratis og ul går inn som en del av svangerskapskontrollen han tilbyr.

Er det bare å ta kontakt med en privat gynekolog så får man ul??? Noen som vet?
Har så lyst å bare se alt alt er i orden med babyen i magen min

Jeg kan jo bare snakke for meg selv... Jeg fikk henvisning av legen min til en privat gynokolog. Grunnen til dette er en MA i november, som utartet seg i form av styrtblødninger, utskraping osv. Tror ikke jeg hadde fått det om det ikke hadde gått galt sist.

Hmmm kanskje jeg kan snakke med jormor når jeg skal ril henne om 2 uker... kanskje hun vet om det er bare å ta kontakt med en privat gynekolog og få ul...

Snakk med jordmor du. Hun vet helt sikkert hvilke muligheter du har! [:)]

ORIGINAL: tvilling38

ORIGINAL: Wibe^

Nupp har aldri betalt for det. Svangerskapskontroller er gratis og ul går inn som en del av svangerskapskontrollen han tilbyr.

åj, trodde bare det var gratis dersom man gikk til fastlegen jeg!!

:)

Back
Topp