UL 3 d / 4 d

Lykke<3

Forelsket i forumet
Skal dere på det?

3D/4D- ultralyd bygger på 2D ultralyd bilder tatt i flere retninger.
3D ultralyd gjør at en kan se bredde, dybde og høyde i bildet, men ikke bevegelse.
4D ultralyd viser fosterets bevegelser i 3D bilder.

Leste for en stund siden om 3d modell av babyen, å det ville jeg hatt, men aaalt for dyrt :/

leita etter linken jeg leste om det på for mange mnd men fant den ikke, mn kom over denne fra baby verden, noen av dere har nok lest om det før :)

http://www.babyverden.no/Nyheter/3D-modell-i-stedet-for-ultralyd/

Hva syns dere om det?
Modell_rosa_bakgrunn668x375.jpg

Skal værtfall på 2D, var på 3 D sist også, var artig og se, mn ja er så dyrt! Får se hva lysta driver meg til ut i svangerskapet ;-) Hihi
Den var stilig da ;-)

Skal værtfall på 2D, var på 3 D sist også, var artig og se, mn ja er så dyrt! Får se hva lysta driver meg til ut i svangerskapet ;-) Hihi
Den var stilig da ;-)
Skal hvertfall ha 3d/4d md film å :D er førstegangs fødene, ikke sikkert jeg tar det på de andre..
mn skulle gjerne hatt 3modell, mn koster søren md 7500kr :( hva kjipt

Jeg har aldri vært på 3D. Men jeg synes det er litt ekkelt?! Jeg kunne kanskje gjort det veldig nærme fødsel, slik at babyen ser helt "normal" ut, men tidlig synes jeg de ser så rare ut, hehe.
Synes 2D er bra nok, er jo så sjarmerende med profilbildene med liten nese og sånt :)
Gleder meg allerede :)

blir nok 3d denne gangen også:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Hehe :) nei er ikke ekkelt med 3 D, syns ikke jeg, var spnnende å se! ;) Jeg fikk se noen 3D bilder da jeg var 17 uker, var litt rart pga hun var tynn og lita... Så ville tatt 3D rundt uke 24-28 .... Tar man det for sent blir barnet så stort at man ikke ville kunne få ett ordentlig bilde av barnet.

tok 3d med førstemann, var artig men dyrt, denne gangen blir det nok bare 2d ;)

Her blir det ca 5 stk 2d ul (hvis jeg får som jeg vil (og kanskje noen flere om jeg blir bekymret og så skal jeg på 3d ul (men den blir på egen regning)

Tror det varierer fra plass til plass, men ligger vel på rundt 800kr.. vet ikke om du må betale litt mer for å få bilde evt film.. Mn er bare å søke opp de i nærheten av deg å ringe også høre ^^
Åja:) ja må høre med jordmor når jeg skal dit om to uker, er så lite utvalg i nord Trøndelag , virker som man må helt til Trondheim for privat ul :S

Åja:) ja må høre med jordmor når jeg skal dit om to uker, er så lite utvalg i nord Trøndelag , virker som man må helt til Trondheim for privat ul :S
Ja tror ikke det er 3d i nord trøndelag :/ Har sjekka i tr.heim å der fant jeg to plasser, tror det var fra 1000-1300 så ganske dyrt, men jeg SKAL ha ;)

Back
Topp