UL 11+1 m/bilde

Kristine79

Glad i forumet
Vi var på UL på tirsdag, og fikk da se en minibaby med både armer og ben, og et hjerte som slår [:D]
Ble satt 4 dager frem, og fikk ny termin 010111. Men jeg vet når jeg ble gravid, så tror jeg holder meg til gammel termin 5 januar. De vokser jo litt i rykk og napp på denne tiden her.

Fikk både innvendig og utvendig UL, men ble mye bedre bilder på innvendig UL. Var så moro å se knøttet hoppe opp og ned i livmoren. Fikk til og med se blæra til babyen og at den lå med beina i kors, hihi.

Åh så herlig[:D] Skal på ultralyd når jeg er 11+4.  2,5 uke til....Gleder meg sinnsykt!!!

Oj så moro da !!!!! Ingenting bedre en å se lille gullet når man går gravid [:D]

Jeg skal på mandag og gleder meg helt hinsides masse [:)][:)][:)]

Har lekt og kosa med ei på 6 mnd i dag og en på 3 mnd................ gleder meg sååååååååååå masse [:D]

Hihi, beina i kors faktisk! Kanskje du får en skikkelig fin pike=). Liten primadonna. hehe.

Kos å se den lille da=)

Oi, så morsomt[:D]

Så koselig[:)] Det er fantastisk og se de små på ultralyd[:)] Ja, da er det bare til å senke skuldrene og kose seg i svangerskapet[:)] Jeg skal på ultralyd neste torsdag og er da 10+5 etter min egen termin så det blir kjempe spennende. Er fryktelig nervøs også[8D]

Jeg var så nervøs før UL at jeg skalv, var overbevist om at det var en MA pga en mini blødning i uke 7.

Fantastisk å se den lille

ORIGINAL: *Rebella*

Så fint bilde

Ja er "den" ikke fiiiiin? 

Helt forelska jeg
Spurte om gyn så kjønn, men han bare flirte av meg og sa det var altfoooooor tidlig

Back
Topp