UL ❤️

Snuppemor

Betatt av forumet
Har idag sett en dansende liten baby på ultralyd! Herlig!!! ImageUploadedByBV Forum1446031381.068189.jpg

Helledussen så nydelig <3

Jeg skal på UL uke 12+5 - får man oftest se kjønn allerede da, eller er det litt flaks?:)

Jeg skal på UL uke 12+5 - får man oftest se kjønn allerede da, eller er det litt flaks?:)
Der jeg var ville de ikke si noe om kjønn... (Nakkefoldscanning på sykehuset i Danmark)

Ok, hørt om noen som får vite på tidlig ul og noen som ikke får sett det på første ordinære en gang.. Og jeg er sååå nysgjerrig!! Får vente og se da ;)

Jeg fikk vite at det blir gutt i uke 13+1, veldig tydelig. Jeg testet etter el og i følge min egen termin var jeg bare 12+1 :)

Legen min klarte ikke å se kjønn (ca 12uker) måtte bare smøre meg med tålmodighet :D følelsen av å se de ligge der med bankende hjerte og bevegelser er helt ubeskrivelig, rent magisk <3

Da er det bare å håpe det er tydelig :) lyst å begynne og handle litt, det er ikke SÅ mye kjønnsnøytrale babyklær og sånt altså!!
Dette har egentlig ikke helt gått opp for meg, og jeg tør ikke glede meg for mye før ul. Men tipper det går opp for meg da ;)

Back
Topp