ulønnet permisjonssøknad,hva skrive??

lillemg*

Forelsket i forumet
skal søke om ulønnet delvis omsorgspermisjon...hva skal man skrive??

Jeg, Kari Nordmann, søker herved om delvis ulønnet permisjon fra xx.xx.xxxx til xx.xx.xxxx.

Håper på positivt og raskt svar

Med vennlig hilsen

Kari Nordmann

Mange arbeidsplasser har egne skjemaer for slikt.

Jeg fikk et skjema på jobb jeg, som jeg skulle fulle ut. var en rubrikk hvor jeg skrev hvorfor jeg ønsket det. fikk svar iløpet av 1-2 uker. [:)]

Men visst man ikke har en jobb og gå tilbake til etter den "lønnede" permisjonen da.. ?
For jeg vil ha 100% de ukene man får det og så gå ulønnet ti uker, men har ingen jobb. Behøver jeg ikke si ifra til noen da? Bare vente evt med og starte i den nye?

hvis du ikke har noe jobb å gå til så trenger du vel ikke søke om ulønna permisjon.... da begynner du bare når du får deg ny jobb....[:)]

Men kan jeg sette opp ti uker da(planlegge i hodet mitt) , og etter de ti ukene går samboeren min ut i permisjon? For jeg vil starte og søke etter jobb ganske tidlig trur jeg, men sier da at jeg starter når de 10 ukene er gått (kommer selvfølgelig med en konkret dato).

Men når man får 100%, betyr det at man vil sitte med tilsvarende lønn som i dag?

Samboeren din kan ta ut pappaperm mens du har ulønnet perm

Jeg, xxxxx f.xxxx søker med dette om ulønnet permisjon i tidsrommet xxxx-xxxx grunnet omsorg for mitt barn.

Mvh xxxxxxxx

Du har krav på å gå et år hjemme, så det er bare en formalitet. trenger ikke å "spørre" om lov liksom..

Back
Topp