Ulønnet permisjon

Tipper det kommer an på. Er det inne en vikar på kontrakt for deg kan du nok ikke det.

Og det er vel noe med at du ikke kan ta andre jobber heller? Hør med arbeidsgiver:)

Jeg er i ulønnet permisjon nå og kan ikke gå tilbake i min stilling iallefall for der er en annen kommet inn for meg som vikar.

Ja det kan du, jeg gjorde det!:)

Klart du kan hvis arbeidsgiver godkjenner det:) kommer jo helt an på om de trenger deg eller ikke:) om de har skaffet noen i reserve for deg feks så kan det jo være de ikke trenger deg.

Kommer ann på ;) Her har sjefen ikke satt opp vikariat, bare ekstra på mine vakter. Da kan jeg komme tilbake når jeg ser det passer :)

Jeg fikk ikke lov.. de hadde satt inn vikar for meg og hadde da ikke råd til å betale meg.. spør arbeidgiver?

Kommer helt ann på arbeidsgiver og om de har satt inn vikar for deg :)

Jeg tror jeg hadde tatt det opp med arbeidsgiveren din. I min jobb har de allerede ansatt en vikar som skal gå ut det jeg har bedt om, så jeg tviler på at jeg hadde fått lov å komme tilbake. Har noe med kontrakten til vikaren også

Jeg gikk i vikariatet til en som hadde ulønnet permisjon og når vedkommende ønsket å komme tilbake før tiden ble svaret nei. Kunne ta vikarvakter men det var det. Den som går i vikariatet har jo en kontrakt som må følges.

Back
Topp