Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: My Angels
ORIGINAL: Høstbarn
Her tror jeg kanskje det blir et par måneder ekstra ulønna, sånn at jeg kan vente til minsta er fyllt 1 før hun må begynne i bhg..
Men sånn på siden; trodde ikke man kunne bruke den permisjonen til å gjøre andre ting (så en annen tråd om det på generelt for ikke så lenge siden). Tar man ulønna foreldrepermisjon, så skal den brukes til å være hjemme med barn. Om man ønsker å studere/ta andre jobber e.l så må man søke om en annen form for permisjon fra jobben. Byråkratisk skal det være [8D]
Studie er jo ulønna permisjon uansett.
Det har mannen min nå. Gått 1 1/2 år på skole og er ferdig til sommern.
ORIGINAL: linnemor85
min permisjon går ut 29.juni, da begynner pappa på sin kvote på 10 uker. jeg har endel ferieveker til gode, som jeg har tenkt å ta mens pappa har sin permisjon[;)] men vi har bestemt oss for at vi har råd til at jeg er hjemme et halvt år eller et år ulønna[:D] men hvordan fungerer dette egentlig??
må jeg søke til både NAV og jobben, eller bare jobben? og kan jeg være i ulønna permisjon noen uker mens pappa har permisjon, eller MÅ jeg jobbe de ekstra ukene som ikke ferien min dekker, før pappaen begynner på jobb igjen??
visst dere skjønner?[8D]
har ikke lyst å jobbe noen uker for så å gå ut i ulønna permisjon..