• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

ukristelig TØRST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

termin april

Glad i forumet
Hei er det noen av dere som er SINNSJUK tørst!!????Jeg våkna sikkert 20 ganger i natt og måtte opp for å drikke vann..helt drittørr i munnen og MÅTTE ha vann!! irriterenes!![&:]

Helt merkelig synes jeg...har aldri vært så tørst før..hehe

Tørst ja!!heele tia..drikker meg snart ihjel[8D][:D]

Samme her!! 

Hehe jepp. Diskuterte det faktisk med ei gravid venninne i går[:D]
Er ikke ofte tørst til vanlig, men nå MÅ jeg ha vann med meg over alt. Halsen blir knusktørr. Hjelper ikke akkurat at når man er tett i nesa og må puste med munnen om natta[:'(]

hehe ja samme hr..har vært forkjøla de siste 3 ukene...hver gang jeg våkna i natt var tunga så tørr at sko tru jeg ikke hadde drikki noe på et par dager...hehe[8D]             

å når man drikker sååååååååååå mye så skal det jo ut også!!!hehe så når jeg hadde vært og drikki vann og akkurat såvna så var d opp på do for å tisse...å åsnn holdt d gående i hele natt..så nå har jeg kjørt lillegutt i b.hagen å eldstemann på skolen...å nå ska mamma å babyen i magen ta seg en kvil[:D][:D][:D]

Samme her... Går rundt med en stor vannflaske hele dagen og den står på nattbordet om natta ;)

Tørster som en ørkenvandrer jeg og,går ned flere liter med juice/iste/vann/saft hver eneste dag!Men har nok en sammenheng meg at jeg er så tett i nesa tror jeg,går jo og peser med munnen åpen hele tiden[8D][:D]

Tørster hele tiden så jeg drikker mye vann. Som mannen sier noen ganger : skulle tro du ikke hadde fått drikke før haha. Men han løper  å henter han så han er ille snill.

ORIGINAL: bebi

Tørst ja!!heele tia..drikker meg snart ihjel[8D][:D]

signerer her![:D]

Først jeg leste at du trengte ukristelig trøst heheheh

ja jeg bøtter ned drikek har alltid vann på nattbordet nå
og løpet av dagen bøtter jeg fem seks store glass vann
og det er godt det...
har alltid en flaske i veska med vann hehe

ORIGINAL: *snuppa

Først jeg leste at du trengte ukristelig trøst heheheh

ja jeg bøtter ned drikek har alltid vann på nattbordet nå
og løpet av dagen bøtter jeg fem seks store glass vann
og det er godt det...
har alltid en flaske i veska med vann hehe

hahaha!!nei var nok tørst!![8D]      

Jupp, tørst konstant egentlig[&:] Så derfor her jeg utrusta meg med et stoort glass med vann på nattbordet hver kveld[:)] Og dette hjelper ikke akkurat på dogåinga[:D] hehe!

vann vann vann vann !!!!!!!!!

Back
Topp