Ukonsentrert

Litjmora

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprilspirene 2024❤️
Hei. Flere som ikke klarer å konsentrere seg over en lenger periode? Bruker å kunne sitte 8 timer foran datamaskina med bare en lunsjpause og noen dopauser, men nå klarer jeg såvidt 45 min før jeg må opp å gå.

Helt enig, føler meg helt bomull i hodet nesten hele døgnet. Bare å skrive ordet "nesten" akkurat nå var vanskelig :hilarious:

samme problem her! er egentlig ekstremt strukturert når jeg jobber, men nå er alt bare kaos, og jeg hopper fra oppgave til oppgave istedet for å bli ferdig med en og en ting.. bare rot!

Ja, gravidhjernen er her! Glemte å skru av kaffetrakteren og bare halvparten av tilbehøret kommer seg fra kjøleskapet til bordet når jeg lager middag. Mannen har allerede begynt å ta over for meg så jeg ikke skal glemme å betale regningene :p Og jobb? Ja..jeg er glad jeg ikke jobber på provisjon for å si det sånn :rolleyes:

Grusomt her også:wtf: hadde det slik sist også, men kan ikke huske at det kom riktig så tidlig da:hilarious: skikkelig glemsk og ufokusert:oops:

Dårlig konsentrasjon og hodet fungerer ikke, lurer på hvordan dette kommer til å gå på jobb fremover med 10 ansatte jeg må holde styr på og følge oppo_O

Definitivt i kategorien ukonsentrert. :shy: håper hver dag at dagene skal begynne å gå litt raskere. Prøver å jobbe, men tankene sirkler tilbake på graviditeten. Greit å vite at det ikke bare er meg iallefall... :hilarious:

Definitivt gravidhjerne her, sist la jeg fra meg lommebok og nøkler i brødhylla på butikken, ble nesten skremt av meg selv tilslutt. Alt må skrives ned eller så glemmes det :oops:

Jeg kom over en forskningsrapport som tyder på at kognitive ferdigheter er lavere når mor bærer ett jentefoster, enn om mor bærer på ett guttefoster. Jeg har tre gutter fra før og har ikke vært spesielt distre, nå er det grusomt! :hungover:
Dere som har hatt pregnancy brain Tidligere, hvilke kjønn har barna vært? Artig å se om det er noe i det liksom.. :rolleyes:

Jeg hadde ekstremt gravidhode med litjmora mi iallfall. Søstra mi ble bekymra. Huska ikke hva jeg gjorde dagen før og kava noe voldsomt på jobb.

Jeg kom over en forskningsrapport som tyder på at kognitive ferdigheter er lavere når mor bærer ett jentefoster, enn om mor bærer på ett guttefoster. Jeg har tre gutter fra før og har ikke vært spesielt distre, nå er det grusomt! :hungover:
Dere som har hatt pregnancy brain Tidligere, hvilke kjønn har barna vært? Artig å se om det er noe i det liksom.. :rolleyes:
har både en gutt og en jente, men syns jeg har vært fjern med begge to :P

Gutt

Da jeg var gravid med storebror var jeg heeelt ute av alt! Og jeg har en jobb som krever full konsentrasjon og oppmerksomhet, det var ikke lett :p Men jeg har ikke merket noe til det enda! Er bare 4+5, kanskje det kommer litt senere?

Jeg hadde skikkelig pregnancybrain sist, med jente. Og har allerede fått det skikkelig denne gangen og :p 5+0 idag!

Ja, klarte blant annet å ødelegge middagen en dag fordi jeg hadde oppi 3 ganger så mye vann enn det det skulle være:hilarious:Helt fjern.

Jeg var skikkelig på tur sist når det var jente og kjenner igjen at jeg er heeeelt lost. Skulle blande en flaske saft i går, det ble vann og mozell :hilarious:

Eg har ikkje hatt pregnancybrain før i ditta svangerskapet.. Herlighet er jo skikkelig gale
Var med jordmora i dag og ho spurte når sambuaren min har bursdag og er født.. Satt der som et spørsmålstegn eg, var heeeilt tomt :laughing002

Jeg "mister" ord hele tiden, og føler meg til tider rett og slett dum. Glemmer ting og er skikkelig susete.... Håper virkelig ikke dette eskalerer :arghh:

Husker ikke om jeg var slik med vesla. :nailbiting: Men tror ikke det var fult så ille som nå. :shy:

Back
Topp