Ukonsentrert

Fru Snupp

Betatt av forumet
Er det normalt å være ukonsentrert? Klarer liksom ikke å koble inn hjernen og når den kobler inn så tenker den baby... :)

Hehe..tenker kun baby om dagen jeg og :P Til og med da jeg skulle ut å se etter noen klær til meg selv gikk jeg heller på babyavdelingen, hihi.. er nok normalt :D

Haha, jeg er iallefall helt fjern! Prøver å få unna litt papirarbeid i dag, for jeg jobbet i skilpaddetempo i forrige uke og regner med at det blir samme opplegget neste denne uken... Problemet er at jeg hele tiden googler uke5, svangerskap osv, så det går veeeldig sakte. For ikke å snakke om alt jeg plutselig må vite om barnevogner, babymat og feber. Blir nesten litt sliten av meg selv! hehe

Jeg må stadig oftere røskes løs fra hyllene med bleier og babymat når vi er ute og handler... 

Lurer veldig på hvordan jeg skal klare å ikke si noe de neste ukene, for jeg har lyst til å rope ut til alle at vi skal ha barn. Mormoren til mannen er sanndrømt, så hun ringte og gratulerte før vi visste noe selv :)

Hihiihi er som å høre meg :p Jeg sitter og jobber litt på pcn, og plutselig er det 4 vinduer åpnet med "gravid 6.uke, babyverden, symptomer i uke 6 og mammaklær" hihihi :D Mannen min sier jeg må prøve å tenke på noe annet også, men det er søren meg ikke lett...hehe jeg sliter sånn med å ikke si noe til foreldrene mine at jeg kvier meg for å ringe dem/besøke dem..klarer ikke holde det skjult :p men tenkte prøve til 11uke da faren min har bursdag og overraske dem da...håper jeg klarer vente så lenge :p

Jeg tok meg selv i ha 8 vinduer om svangerskap og babyutstyr oppe tidligere i dag, samtidig som jeg gjordet et iherdig forsøk på å jobbe litt :)
Mannen min ber meg stadig om å tenke på noe annet, men jeg klarer ikke! Enten så tenker jeg ikke, eller så tenker jeg på baby... Enkelt og greit!

Jeg prøver faktisk å holde meg unna foreldrene mine akkurat nå, fordi jeg har så lyst til å fortelle, men samtidig vil vente litt til. Er veldig redd for å fornakke meg...

Hvordan skal du fortelle dine? Jeg har en mamma som er lynrask til å registrere om det er baby på vei, så tror kanskje vi forteller i uke 8 til den nærmeste familien og da håper jeg ikke hun har gjennomskuet meg allerede.

ja tell me!!! her er det liksom nummer 2, så sko ikke tro at jeg ble sååå ukonsentrert denne gangen, har jo vært gjennom det før.

Men jeg klarte da altså å ødelegge bilen min i garasjen her på jobb. skulle parkere dagen etter at jeg fikk positiv test, men klarte jo bare å tenke på test og baby og alt det der, så jeg kom rett og slett bort i en stor stolpe som står midt i garasjen, som skrapte opp en god del av høyre siden av bilen min. flott det. hehe.

alle ler jo av meg og lurer på hva jeg holder på med når jeg kjører bil. så jeg gleder meg til å kunne fortelle de hva jeg egentlig hadde i tankene når det skjedde :P

Back
Topp