Ukonsentrert spising

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Lillebror er blitt utrolig ukonsentrert når han spiser på dagtid o_O Han skal hele tiden følge med på pappan, storebror eller lys :p I går var vi alene da han skulle spise, og jeg tenkte; "Aah, endelig litt fred å få, nå kommer han til å spise ordentlig!"
Men lille raringen min suttet tre sutt, slapp, gliste fra øre til øre til lysene på juletreet, så tre sutt igjen! Sånn fortsatte han til han var ferdig :p:D

Lillebror er blitt utrolig ukonsentrert når han spiser på dagtid o_O Han skal hele tiden følge med på pappan, storebror eller lys :p I går var vi alene da han skulle spise, og jeg tenkte; "Aah, endelig litt fred å få, nå kommer han til å spise ordentlig!"
Men lille raringen min suttet tre sutt, slapp, gliste fra øre til øre til lysene på juletreet, så tre sutt igjen! Sånn fortsatte han til han var ferdig :p:D

Hehe, søtingen ;) Sånn har det blitt her også. Alt annet er spennende og må følges med på. Ikkje så nøye med den melken ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Aww :) er sånn her og, og hun ligger med hodet heeelt bakover og ser på alt rundt seg opp ned med flasken halvveis i munnen og gliser :p

Merket da jeg var hos svigers at han mistet konsentrasjonen. Spesielt når svigermor snakket. Kanskje fordi hun har litt sånn nasal og høy stemme. Huff ;)

Her og holder han på sånn når jeg ammer.. han slipper taket og snur seg i øst og vest... veldig gøy når vi har besøk eller er hos noen at han bare slipper alt og snur seg sånn at alle andre ser puppene mine :p

Min gjør det samme, men kun på kvelden, gjerne da jeg vil at hun skal sove ;-) Luringen!

Back
Topp