Ukomfortabel

~Blikk~

Elsker forumet
Føler meg så ukomfortabel i kroppen min for tia... Fler som føler det sånn?

Føler kroppen min prøver å se gravid ut, men den ser jo bare ekstra feit ut... Jeg kan ikke stikke under en stol at jeg har godt med mage fra før, så nå blir den bare ekstra blubbete, liker ikke! 

Syns det er skikkelig fælt å tenke på alle selskapene vi skal på i vår/sommer. I august er magen ordentlig babymage, så da kommer man unna med alt, men i mai og tidlig juni er det verre... 

samme her! Til vanleg er han ganske flat (men litt strekt etter forrige sv.skap), men i det siste er han begynt å sjå skikkelig lubben ut! So no gleda eg meg til at det blir babymage snart!! :-)

Jeg ser selv at jeg har begynt å få litt mage, men det ser mest ut som flesk egentlig. Bestemoren til sambo kommenterte senest i går at "ja nå har det jammen begynt å vise at du er gravid" Da tenkte jeg " høhø :P vet ikke hva som viser jeg, gravidmagen, eller flesket fra flere timer med sofatjeneste :P :D

Gleder meg til jeg også kan vise frem en stor og fin gravidmage!

enig med alle over her. jeg ser bare småfeit ut, ikke noe gøy i det hele tatt. :P

lise_29 skrev:
enig med alle over her. jeg ser bare småfeit ut, ikke noe gøy i det hele tatt. :P

Enig, men må bare si storfeit  :P hahahaha

Sånn sett er ikke de 3 -4 første månedene så gøy hvor folk lurer på om du har lagt på deg eller om du er gravid. Føler meg småfeit:/ Men slik er det jo frem til magen kommer.

Hadde ikke noe mage før jeg ble gravid, men kroppen er jammen ikke den samme lengre:/ 

Engel skrev:

Sånn sett er ikke de 3 -4 første månedene så gøy hvor folk lurer på om du har lagt på deg eller om du er gravid. Føler meg småfeit:/ Men slik er det jo frem til magen kommer.

Hadde ikke noe mage før jeg ble gravid, men kroppen er jammen ikke den samme lengre:/ 

Jeg fikk faktisk beskjed når jeg henta i bhg i dag at nå kunne jeg ikke gå ned mer! Så kanskje jeg har litt vrangforestillinger (det har skjedd før, haha)... Jeg har mye jeg fint kan gå ned, så er ikke noe farlig hvis jeg skulle gå ned, men vekta viser det samme som for noen uker/mnd siden så er ikke fare for at jeg har gått ned noe voldsomt.
Føler meg uansett ikke veldig vel i denne kroppen for tia.

hehe, jeg har invistert i mamma bukse so da ser magen litt finere ut, men jeg har fått mage heilt fra puppan, so ser meeeget godt at jeg er gravid;P alle komentere det. men var samme siste og, fikk kjemmpe mage med en gang åsså nesten ingen ting før i slutten av svangerskape. men ser jo sprekk ferdi ut å er bare 14 uker på vei:P  hahah
jeg skal også i konfirmasjoner, lurer fælt hva jeg skal ha på meg gitt . .

Frøken Muffin skrev:
Føler meg så ukomfortabel i kroppen min for tia... Fler som føler det sånn?

Føler kroppen min prøver å se gravid ut, men den ser jo bare ekstra feit ut... Jeg kan ikke stikke under en stol at jeg har godt med mage fra før, så nå blir den bare ekstra blubbete, liker ikke! 

Syns det er skikkelig fælt å tenke på alle selskapene vi skal på i vår/sommer. I august er magen ordentlig babymage, så da kommer man unna med alt, men i mai og tidlig juni er det verre... 

Me too!!!! føler meg feit, mn så prøver ikke å holde inn magen hlr da, så magen jeg ikke trente bort etter snuppa har kommet som en bombe med slapp dvask hud som expolderer av oppblåshet i tillegg!!

Skal heldigvis ikke på selskap i vår hlr videre fremover så vidt jeg vet enda!
Så føler med deg!!

Jeg syntes faktisk at jeg ser gravid ut... :P

Men vet at det "småfeit" stadiet kan var lenge... Svigersøs kjente faktisk på magen min for å sjekke om det var babymage eller flesk, og hun bekreftet babyhjerte.. merkelig nok haaahahaha 

Jah! Æ ville gråte hver gang æ gikk i skapet før å finne nåkka å kle på mæ, ALT va så ubehagelig og æ følte mæ såå tjukk!!! Bestemte mæ før å prøve ei gravidbukse sjøl om æ ikkje har fått så mye mage enda og æ e solgt! Herreguuud kor fantastisk :D Anbefales!!! Bonus at magen blir slett og at man slepp at den "heng" over bukselinningen ;)

signerer dette og føler meg feit for tia...  men tror jeg skal bynne med gravidbukse snart- bare førr å føle meg bedre

Back
Topp