Ukomfortabel i jeans :(

Camillemi

Forelsket i forumet
Uff.. jeg var på middag på Egon sammen me sambo sin familie, onkler og tanter og hele shalabaisen, og etter på var vi på forestilling.

Hadde på meg jeans, og ble mer og mer ukomfortabel :( luften bygde seg opp i magen, og til slutt så måtte jeg pent nødt til å liste meg under blusen og åpne på knappen.
Buksen ble altfor trang på bare noen minutter.. Føler det snart er på tide og tenke på å kjøpe mer tigths og mammabukser..

Er bare 5 uker på vei, så det er ingen babymage, men den er konstant proppet med luft. Litt kjedlig når man sitter i familiemiddager :D hihi :P

Hehe, ja den oppblåstheten kan fort gjøre utslag på trange bukser! :-)

hehe ja huff, du er ikke alene!! Selv om vekta ikke har rikket seg sitter absolutt ikke klærne like bra, luft <3 
den delen hadde jeg glemt fra sist!! Sammen med et par andre kvinnelige detaljer... 

Vet ikke helt når mammabuksene kommer på plass, tar det som det kommer! Jeg får hetta når noe klemmer på magen til tross for at jeg vet lille spire ikke tar skade av det! Det sitter kun i hodet men samtidig vet jeg at de tankene er så til bry at jeg neppe kommer lenger enn uke 12 før mammabuksa er på plass 

Mammatights er jo det beste som er, så de er gull å investere i!<3 
Jeg merker ikke mye til magen her enda, for min er stor fra før

Chuma skrev:
Hehe, ja den oppblåstheten kan fort gjøre utslag på trange bukser! :-)

Bruker hold-in singlet hvis eg skal ut blant folk, den holder magen inn når den egentlig vil ut ;)

Back
Topp