Ukjente vognmerker

Arya31

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Har sett meg ut britex go next, men synes 12000 er mye å bruke på ei vogn. Ser derfor etter rimeligere alternativer. Fant ei vogn som heter Trille super som likner britex på mange måter. Noen som har erfaring med den?

Det jeg ser som er negativt er en skjerm som beskytter lite for vær og vind. Ser også for meg at det samler seg mye snø og skitt på oversiden av framhjulene. Hva tenker dere når dere ser vognen?

http://www.kjopbarnevogn.no/no/artiklar/trille-smart-duo-16-svart.html

Tja, jeg synes ikke denne ser så god ut.

Kort kalesje, små hjul som umulig kan være gode på litt grus eller humpete vei. Sportsdelen ser ikke god ut, den er kort og ser trang ut. Dårlig plass til vinterpose ser jeg for meg.

I tillegg synes jeg ikke den ser så stødig ut. Understellet virker for lett. Hvis ungen lener seg ut ser jeg for meg at den velter...

Da ville jeg heller kjøpt en brukt vogn fra et bedre merke ;-)

Denne syns ikke jeg ser så god ut desverre... Sjekk jollyroom de har mange fine og billige vognpakker ;) har selv kjøpt en "billig" vogn der til å ha som bilvogn til senter osv... Den kunne jeg lett hatt som hovedvogn hadde jeg ikke bodd midt i skogen og vært avhengig av 4 faste hjul :p

Vi har crescent.. Helt ok vogn, og tror ikke de er av de dyreste heller :) (fikk vår brukt da)

Den vogna er mer som en ekstravogn, du ser på hjulene at den ikke er bra på terreng.
Hva med å kjøpe brukt? Eller britax go, den er billigere. De vognene er ofte på salg.
Forøvrig er Trille et bra merke, det er dansk.

Back
Topp