Ukesutfordring Uke 2

Meldte leder seg ut eller?
Greit å vite om hun fortsatt leder krigen eller ei...
 
Hun er fortsatt leder vil jeg tro. Har jo ikke vært snakk om noe annet.. :)
 
Ok.. så bare at hun nevnte at hun med ukesutfordringen bare kunne ta hele leder ansvaret..
Så vet ikke om hun mente det eller ikke.. for hun har jo ikke svart mer i tråden nå
 
skjønner godt hun ikke har svart jeg...er ikke kjekt når det blir "krangling"...(husker jo det ble det på forrige krig og...pga meg den gang...så man må være litt forsiktig med hvordan man skriver ting her inne virker det som)
det kom sikkert bare litt brått på det her...er jo en jobb å lede slankekrigen.og tar litt tid....Hun kommer sikkert med et svar snart:)
 
skjønner godt hun ikke har svart jeg...er ikke kjekt når det blir "krangling"...(husker jo det ble det på forrige krig og...pga meg den gang...så man må være litt forsiktig med hvordan man skriver ting her inne virker det som)
det kom sikkert bare litt brått på det her...er jo en jobb å lede slankekrigen.og tar litt tid....Hun kommer sikkert med et svar snart:)

Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke svarer ? Hva er vitsen med en utfordring når vi ikke vet om lederen godkjenner det?

Og hvorfor skal vi ha en leder som ikke godtar litt hjelp..
Kan ikke se at dette skal lage noe ekstra arbeid for lederen? Da det bør være den som startet utfordring som tar seg av alt og kun videresendere vinner til leder :)

Folk må tåle litt her inne altså, blir litt dumt hele greia....

BV App :)
 
Jeg forstår heller ikke at hun ikke svarer..
Altså var hun som plutselig var negativ, ikke vi som laga dårlig stemning.. vi var bare gira på ukesutfordringa som vi ikke trodde ville plage lederen mtp at det ikke blir noe ekstra jobb på henne uansett..
Men skal det være så tullete så vurderer jeg å trekke meg fra hele greia.. for dette blir for dumt altså.
 
Det Panna reagerte på var kanskje at det ble nevnt noe om at lagledere eller leder skulle telle opp antall liter og innlegg for hvert lag, og hun synes kanskje det ble mye arbeid hvis hun måtte telle opp alt. Det skjønner jeg!

Jeg synes det er bra med ukesutfordringer, da det gir litt ekstra motivasjon. Håper vi kan fortsette med det! :)
 
Ble nevnt at laglederene skulle telle opp

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
jeg har snakka med panna..hun er travelt opptatt på skolen i hele dag...og har kjærestebesøk ikveld...men hun skulle komme innom før hun la seg
 
Det Panna reagerte på var kanskje at det ble nevnt noe om at lagledere eller leder skulle telle opp antall liter og innlegg for hvert lag, og hun synes kanskje det ble mye arbeid hvis hun måtte telle opp alt. Det skjønner jeg!

Jeg synes det er bra med ukesutfordringer, da det gir litt ekstra motivasjon. Håper vi kan fortsette med det! :)

Det var jeg som foreslo at enten laglederne eller leder telte opp innleggene på fredagene. Samme hvem som gjør det egentlig.
må innrømme jeg ikke fikk med meg at det ikke var leder som hadde laget utfordringen:p

Er det ikke greit slik jeg foreslo det ang. Utfordringen at lagledere og den som lager utfordringen tar all jobben med det, så slipper Panna noe ekstra?
 
Jeg er veldig fornøyd med ukesutfordringer. Det er motiverende!! ;)

sent fra min telefon
 
Jeg må vel bare si at jeg ble litt matt..
Jeg TRODDE slankekrigen var av og for oss deltakerne her inne. At lederrollen var til for rent praktisk å dele inn lag, og kåre en vinner/taper hver uke. Hadde jeg visst at alt skal godkjennes av leder hadde jeg naturligvis aldri starta dette.
At jeg skal få slengt etter meg at jeg kan ta over hele lederrollen blir jeg utrolig oppgitt over.
For meg handler dette mer om en konkurranse. Det handler om at jeg vil få en bedre livssituasjon. Jeg er her for å motiveres av andre som er i samme situasjon. Ikke for å krangle og lage ufred over i mine øyne små ting.
Jeg har vel vært ganske klar hele tiden, at jeg gjerne tar imot utfordringer og gode samtaler fra starten. Det ga meg et ekstra kick når vi kom noen dager utti krigen og ingen utfordring var satt i gang.

Jeg beklager dette!
 
Beklager at jeg ikke har fått svart på denne tråden tidligere. Som nevnt tidligere her, så har jeg vært opptatt de siste dagene.

Som dere ser, så har jeg ikke verken tid, anledning (eller lyst) til å telle antall innelgg de forskjellige lagene har skrevet ei heller hvor mye vann hver enkelt har drukket. Det tar raskt mye lenger tid enn hva man tror!

Den som laget ukesutfordringen(e) får selv ta ansvaret for den og sende resultatet av dette til meg. Da får samme regel gjelde her som ellers, at det skal være rapportert til meg innen kl 21 på fredagen.

Høres det greit ut for dere?
 
Var jo det som var planen i utgangspunktet.. ihvertfall slik jeg har forstått.. var jo ingen som sa at du måtte ta deg av det
 
Beklager at jeg ikke har fått svart på denne tråden tidligere. Som nevnt tidligere her, så har jeg vært opptatt de siste dagene.

Som dere ser, så har jeg ikke verken tid, anledning (eller lyst) til å telle antall innelgg de forskjellige lagene har skrevet ei heller hvor mye vann hver enkelt har drukket. Det tar raskt mye lenger tid enn hva man tror!

Den som laget ukesutfordringen(e) får selv ta ansvaret for den og sende resultatet av dette til meg. Da får samme regel gjelde her som ellers, at det skal være rapportert til meg innen kl 21 på fredagen.

Høres det greit ut for dere?

Slik bør det jo være uansett...
Den som starter en utfordring må jo ta ansvar for den og påse at vinner blir kåret og at resultat blir videresendt til deg :)
 
Jeg må vel bare si at jeg ble litt matt..
Jeg TRODDE slankekrigen var av og for oss deltakerne her inne. At lederrollen var til for rent praktisk å dele inn lag, og kåre en vinner/taper hver uke. Hadde jeg visst at alt skal godkjennes av leder hadde jeg naturligvis aldri starta dette.
At jeg skal få slengt etter meg at jeg kan ta over hele lederrollen blir jeg utrolig oppgitt over.
For meg handler dette mer om en konkurranse. Det handler om at jeg vil få en bedre livssituasjon. Jeg er her for å motiveres av andre som er i samme situasjon. Ikke for å krangle og lage ufred over i mine øyne små ting.
Jeg har vel vært ganske klar hele tiden, at jeg gjerne tar imot utfordringer og gode samtaler fra starten. Det ga meg et ekstra kick når vi kom noen dager utti krigen og ingen utfordring var satt i gang.

Jeg beklager dette!


Hvorfor beklage deg? Du har jo ikke gjort noe galt...
Syns du var god som starten en utfordring, men håper jo du tar på deg ansvaret med å kåre vinner og slikt også da?
 
Beklager at jeg ikke har fått svart på denne tråden tidligere. Som nevnt tidligere her, så har jeg vært opptatt de siste dagene.

Som dere ser, så har jeg ikke verken tid, anledning (eller lyst) til å telle antall innelgg de forskjellige lagene har skrevet ei heller hvor mye vann hver enkelt har drukket. Det tar raskt mye lenger tid enn hva man tror!

Den som laget ukesutfordringen(e) får selv ta ansvaret for den og sende resultatet av dette til meg. Da får samme regel gjelde her som ellers, at det skal være rapportert til meg innen kl 21 på fredagen.

Høres det greit ut for dere?


Er vel sånn det var planlagt uansett...?? permanenta sender resultatene til deg... Hvertfall sånn jeg forstod det!
 
Jeg må vel bare si at jeg ble litt matt..
Jeg TRODDE slankekrigen var av og for oss deltakerne her inne. At lederrollen var til for rent praktisk å dele inn lag, og kåre en vinner/taper hver uke. Hadde jeg visst at alt skal godkjennes av leder hadde jeg naturligvis aldri starta dette.
At jeg skal få slengt etter meg at jeg kan ta over hele lederrollen blir jeg utrolig oppgitt over.
For meg handler dette mer om en konkurranse. Det handler om at jeg vil få en bedre livssituasjon. Jeg er her for å motiveres av andre som er i samme situasjon. Ikke for å krangle og lage ufred over i mine øyne små ting.
Jeg har vel vært ganske klar hele tiden, at jeg gjerne tar imot utfordringer og gode samtaler fra starten. Det ga meg et ekstra kick når vi kom noen dager utti krigen og ingen utfordring var satt i gang.

Jeg beklager dette!

Kjempe fint initiativ av deg å lage en utfordring:)
Ingen grunn å beklage. Alle deltakerne er med på å forme hvordan vi vil ha det. Kan være greit å ta en diskusjon om det er store endringer det er snakk om.
Men dette er jo bare gøy, og har allerede vært diskutert?
 
Back
Topp