Ukesutfordring Uke 2

Nei, jeg mente ikke at det er nødvendig å telle sine egne innlegg altså! :) Det er jo bare å gå inn på hver tråd for hvert lag. Og sjekke hvilket innlegg som starter etter kl 19 i dag og (Om dere ser på et innlegg er det nummerert). Da er det jo bare å trekke fra det første innlegget fra nummeret på siste innlegget.
Forsto noen noe av dette? :D
 
Nei, jeg mente ikke at det er nødvendig å telle sine egne innlegg altså! :) Det er jo bare å gå inn på hver tråd for hvert lag. Og sjekke hvilket innlegg som starter etter kl 19 i dag og (Om dere ser på et innlegg er det nummerert). Da er det jo bare å trekke fra det første innlegget fra nummeret på siste innlegget.
Forsto noen noe av dette? :D


Var sånn jeg trodde først når jeg leste utfordringen også.. Så ble litt forvirra når det ble snakk om egne innlegg ;)
 
Vanninntak :
Tirsdag : 2 liter
Onsdag :2 liter
Torsdag :2 liter
Fredag til kl 17 : liter
Aktivitet i lagtråden :
Tirsdag fra kl 19 : innlegg
Onsdag : innlegg
Torsdag : innlegg
Fredag til kl 17 : innlegg
 
Nei, jeg mente ikke at det er nødvendig å telle sine egne innlegg altså! :) Det er jo bare å gå inn på hver tråd for hvert lag. Og sjekke hvilket innlegg som starter etter kl 19 i dag og (Om dere ser på et innlegg er det nummerert). Da er det jo bare å trekke fra det første innlegget fra nummeret på siste innlegget.
Forsto noen noe av dette? :D

Kjempe flott ide !
 
Vann inntak tirsdag: 1.5 L
Onsdag : alt for lite
Torsdag : 2 L

Sent from my Nexus 7 using BV Forum
 
Vanninntak: Tilhører Rosa lag

Tirsdag: 1,5 liter - 1 poeng.
Onsdag: 2 liter - 2 poeng
Torsdag: 2 liter - 2 poeng
Fredag: 1 liter - 1 poeng

Totalt poeng; 6 poeng
 
Min tråd i Fiolett lag (går på shakes så jeg teller kun vannet jeg drikker i tilegg)
Vanninntak :
Tirsdag : 1,3 liter
Onsdag : 1,6 liter
Torsdag : 1 liter
Fredag til kl 17 : ca 1 liter
 
Da hiver jeg meg i det, og slenger ut en utfordring,
Om dere er uenige, gi tilbakemelding! :)

Ukes utfordring er delt i to,
Første utfordring går på vanninntak!.
Drikker man MINIMUM 1 liter per dag, får man 1 poeng for hver dag. Klarer man 2 liter per dag, får man 2 poeng hver dag. Dette starter fra i dag av. Så drikk i vei jenter! :)
Det registreres i denne tråden for mengde per dag.

Andre utfordring på går aktivitet her inne.
Det fåes ett poeng for hvert innlegg som er posta i tråden til hver enkelt lag fra i dag kl. 19.00, fram til fredag kl 17.00

Premien blir 1 kg fordel til det laget som vinner ved opptelling fredag.

Høres dette greit ut? :)

Lykke til!

*Hente vannflaska*

Edit; Beklager feil uketall i overskrifta!


Unnskyld meg, men dette har du ikke tatt opp med lederen...
 
Da beklager jeg! Vi har jo diskutert dette i laginndeling tråden som du laget, jeg antok det hadde komt noen innvenninger tidligere.
Om det er noe problem er det jo selvfølgelig og stanse hele utfordringen.
 
Da beklager jeg! Vi har jo diskutert dette i laginndeling tråden som du laget, jeg antok det hadde komt noen innvenninger tidligere.
Om det er noe problem er det jo selvfølgelig og stanse hele utfordringen.

Det har ikke jeg fått med deg, som du sikkert kan se så har jeg ikke kommentert noe ang en ukesutfordring.
Men siden du er så godt i gang, så kan jo du overta lederansvaret.
 
Er det så galt da om noen har tatt på seg ansvar for noen utfordringer underveis??
Eller ville du ha fiksa alt alene panna??
Trenger ikke å bli sint av den grunn.. vil du ikke ha hjelp av noen med div utfordringer så si det da heller
 
Er det så galt da om noen har tatt på seg ansvar for noen utfordringer underveis??
Eller ville du ha fiksa alt alene panna??
Trenger ikke å bli sint av den grunn.. vil du ikke ha hjelp av noen med div utfordringer så si det da heller

Folk får gjøre som de vil så lenge det ikke medfører ekstraarbeid for meg, noe dette gjør...
 
Jeg kommer med et forslag ...

Kan vi ikke bare lage en liste , der det som ønsker kan lage en ukesutfordring og ha ansvar for den og levere resultatet til leder med resultatet , til dømes kl 18 hver fredag ?

Synes selv at desse ekstra ukesutfordringene gir ekstra motivasjon ! Blir ikke bare kampen med vekten men noe ekstra som gir motivasjon , kanskje en uke når ikke vekten helt vil spille på same lag .

Så jeg er kjempe interessert å ha desse ukesutfordringene i ukene fremover !

Kanskje det blir enda lettere å holde liv i lagtrådene og at vi ikke mister så mange på veien grunnet manglende oppdateringer .

Viss ingen andre ønsker , kan jeg ta å lage en utfordring som gjelder fra fredag kl 19 til neste fredag kl 18 til dømes ?

Men vi alle være enige om alle ønsker slike ekstra utfordringer !

Viss det problemer , kutter vi dette ut fra fredag kveld .
 
Hæ.. Skjer æ? Hva er galt her nå? Er det så mye for leder å trekke fra en kilo på et lag på fredag?
 
Ang. Utfordring har vi jo diskutert tidligere, og tror de fleste har lyst å ha det med?:)
Om en annen enn leder lager utfordring medfører ingen ekstra jobb for leder;)

Permanenta er ansvarlig for alt som har med denne ukesutfordringen. Det laget som vinner blir publisert før kl. 19 på fredag. Lagleder på vinnerlaget sender til Panna(leder) samlet lagvekt og %nedgang med og uten Vektfordel. Dermed blir det kun 1 ekstra tall for leder å lese. Og ingen ekstra jobb:)
 
Back
Topp