Ukesoversikten deres takk?

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Mandag: Skal egentlig teste ut treningssenteret her, gratis i 2 uker. Men Sofie hadde såvidt litt feber i kveld så jeg får se an. Hvis hun har i morgen litt sein morgen så blir hun hjemme med oss [:D] Klesvask må det og bli.
Tirsdag: Besøke veninne og Kompis til Vetle. De er jevngamle.
Onsdag: Husarbeid og trening
Torsdag: Lunsj hos svigermor, middag hos veninne.
Fredag: Rydde i huset etter alt vi har dratt inn fra garasjen.
Lørdag: Fortsette garasjerydding
Søndag: Garasjerydding

Mandag:prøvetime hos frisøren,så kommer mamsen på middag,så på kveldne er det foreldremøte i bhg
Tirsdag:jobb fra 9.30-17.30
Onsdag:jobb fra 8.30-16.30
Torsdag:jobb fra 7.30-15.30
Fredag:jobb fra 7-15
Helgen vet jeg ikke ennå,lyst å ta turen på ett loppemarked på søndag vi får se vi får se

ORIGINAL: unemoren

Mandag:prøvetime hos frisøren,så kommer mamsen på middag,så på kveldne er det foreldremøte i bhg
Helgen vet jeg ikke ennå,lyst å ta turen på ett loppemarked på søndag vi får se vi får se

Starter tidligere og tidligere  for hver dag på jobben [8D] 

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

ORIGINAL: unemoren

Starter tidligere og tidligere  for hver dag på jobben [8D] 

Jupp denne uken er sånn,ingen uker er like.Har 10 ukers vaktsystem[:)]

Her er det ikke satt opp så mye.

Har ikke så mye og finne på egentlig, dårlig med venner så blir mye alene tid eller hos mamma.

men jeg skal finne noen kasser og masse aviser for må begynne og pakke så det kommer denne uken til å gå til.

tirsdag vil vi nok være hos mamma og leke med dagbarnet hennes på 10 mnd.
torsdag til fredag er mini hos mamma så da blir det enda mer pakking.

helgen skal vi faktisk opp til foreldrene til BF, jeg GRUUUUER meg, men må jobbe litt med dette her for mini sin del, så da gjør vi et forsøk[&:][:)]
8F880F83-6E4D-7299-8D7A-E9F98DA787F3
1.02.28

hm..husker ikke helt hva denne uken bringer jeg! kommer vel på det snart tenker jeg[;)]
i morgen er det trening og makilunsj m venninne
tirsdag er det samtale og så skal huset vaskes uten at jeg gjør det..i mellom dette tror jeg at jeg skal begynne å forberede en malejobb i den andre gangen vår[8|]
onsdag er det barselstreff, så foreldrekaffe i bhg.
torsdag er det treff med maijentene
fredag håper jeg ikke at jeg har noen planer! vil ordne huset og male[;)]
helgen husker jeg ikke om vi har planer..har vi ikke det håper jeg på en tur i skogen og et teff med vennepar som har barn.

Mandag : rydde litt , få huset takstert og pilater
Tirsdag : ut å shoppe og spise middag med en vennine
Onsdag : Fysio, og foreldremøte. pakke
Torsdag : 06 reiser vi til Trondhjem ( kjører hele veien)
Fredag : reise videre til sætervika og møte slekten
Lørdag : slektreff og ymse
Søndag : reise til Trondhjem snuse rundt
Mandag : vender snuta tilbake til oslo

Mandag: trening, skole, hjem og male
Tirsdag: jobb, hjem og male
Onsdag: trening, skole, sikkert hjem å male[8D]
Torsdag: hjemme med TB på dagen, senvakt på jobb
Fredag: trening, skole og slipper forhåpentligvis å male[8D]

helgen tar vi muligens hos foreldrene mine, eller så blir jeg og TB alene hjemme da sambo har jobbhelg!

mandag: jobb-hente barna i bhg. Trene?
tirsdag: -----------''-----------, pål jobber overtid
onsdag: ----------''------------, pål skal bort på kvelden
torsdag:----------''------------, jeg skal treffe en venninne.Trene?
fredag:-----------''------------,hjemme kveld med kjæresten.
lørdag: aner ikke
søndag: jobbe tidlig-treffe en venninne med barn på samme alder som våres.

Her er vel stort sett hver uke lik, bortsett fra hæljan![8D]

DENNE UKA
MANDAG: Få ongan i veien på skole og barnehage. Rydde hus og scrappe. På jobb 16.00-22.15
TIRSDAG: Ongan på skola og barnehage. Jobb 09.00-17.00. Martine på spilling.
ONSDAG: Ongan på skole og til svigers. Jobb 08.00-16.00. Sander fotballtrening eller kamp, gubben med som trener.
TORSDAG: Ongan til skola. Tia og ei tar turen til åpen barnehage. Scrappe. Sander på spilling. Grendecup kamp for Martine.
FREDAG: Ongan på skole og barnehage. Jobb 11.00-17.15 (annen hver fredag 08.00-14.00). Guttongen fotballtrening, gubben med som trener.
LØRDAG: Jobb 08.00-15.00. Kanskje det blir potetpub, for denne hælja er det Mandelpotetfestival her på Alvdal.
SØNDAG: Grendecup avslutnings kamper store deler av dagen.

ORIGINAL: *Mina min*

Mandag: trene, gå tur, rydde hus, vaske klær
Tirsdag: trene, rydde 2etg, sambo kommer hjem, Mina skal på idrettskolen
Onsdag: trene, vaske, gå tur, cafe med jentene
Torsdag: trene, gå tur
Fredag: planldag bhg, trene, finne på noe med mina, mulig vi også skal i 2 års dag:) teste ut fredagspakken fra colonialen.no på kvelden
Lørdag: trene, familietid, mulig vi drar på hytten
Søndag: usikker

Holder på med 30days shred, så derfor trening hver dag, sånn at dere ikke tror jeg har klikket hehe:)

Iall verden som du trener da![:D][:-] hva trener du?

Mandag: Fri, levere sondre, trene, deretter hente Sondre og kanskje reise til sambs jobb for å se.
tirsdag: Fri igjen! (hurra) trene, osv som mandag.
Onsdag: Sondre til barnehage (eller bestefar) og jobb kl9 (jobber vel ca 5 timer) deretter middag og kos
torsdag: fri igjen! Trene, slappe av kanskje prøve å være sosial. Hjemmekos.
Fredag: jobb. Trene Deretter blir det vel å være hjemme.
Lørdag og søndag: jobb helg. Men jobber kun 5 timer. Kanskje flytte litt.. Men planlegger ingenting der

Startet med 30 days shred i dag. Spennende!
Jobber kun 40 %  om dagen. Godt! Ikke fått flyttet så vet ikke helt når det blir. Treng huseier!!

hmm

Mandag: da ble det være med venninne hele dagen.. [:)] Veldig koselig[:)]
Tirsdag: først på DPS hos min ene behandler, så kontrolltime av albuen, må forresten be om nye røntgen, da jeg ikke klarer å rette ut armen(kjennes ut som ene kroken sitter feil..
Onsdag: DPS igjen, men da gruppe, så kaffe med de etterpå[:)]
Torsdag; Planleggingsdag i barnehagen, så Liam hjemme og kenneth jobber 10-19 [&:] Gruer meg til det ja, da jeg er sliten om dagen'
Fredag: Planleggingsdag nr 2 i barnehagen, forkjøpsretten på leiligheten går ut kl 13 denne dagen, så det blir spennende[:D]
Lørdag: Kenneth jobber, så hjemme med Liam igjen hele dagen..

En av disse planleggingsdagene skal vi også på playdate med ungene til venninna mi, da det er planleggingsdager i bhg der og (3 av barnehagene er samme barnehagen, bare forskjellige avdelinger) [:)]

Søndag har begge fri, og får vi leiligheta kan jeg fantasere litt om hvordan vi skal ha det[:D] (gjort det mye allerede da men) [8D]

Back
Topp