Ukesoppdrag til mannen min :P

Skogsfrua

Forelsket i forumet
Tenkte jeg skulle dele noe vi gjør denne uka..
Ble litt inspirert av Farmen, så mannen fikk et ukesoppdrag på kjærestefronten..

Vi er veldig flinke til å kose, men syntes det er litt lite kyssing.. Vi nusser flere ganger om dagen, men har savnet det å kysse [;)] 

Så han fikk i oppdrag på mandag og kysse med meg litt hver dag, må si at jeg er kjempe fornøyd :) Føler meg rett og slett litt nyforelska, samtidig som at kyssing som regel fører til litt annet kos også[:)] som kan føre til fødsel har jeg hørt, hehe

Spurte om ikke jeg også kunne få et ukesoppdrag, og da fikk jeg: Pleie kroppen hans litt hver dag. Så langt har han fått mye oppmerksomhet[;)] i går fikk han til og med nystelte føtter med massasje (veldig greit for meg at ikke hans føtter "rasper opp mine legger" hehe)

Deilig å ta vare på hverandre, og noen ganger må det et "oppdrag" til for å huske på å gjøre det lille ekstra...

Lurer på om vi skal fortsette å ha ukesoppdrag videre [;)]

Koselige ukesoppdrag da!! [:D]

ORIGINAL: jejagal

lurt [:D]

er ett stort savn her i huset også å få en liten oppmerksomhet (sikkert fra hannes side også) så kan jo være smart å ikke glemme hverandre, å heller pleie hverandre med masse kos og kjærlighet [:)]

Er fort gjort å glemme hverandre i en hektisk hverdag.
Ikke det at jeg ikke har det bra som det er, men er koselig å sette pris på og bli satt pris på innimellom.. [:)]Jeg vet også at det kommer til å bli hektisk tid fremover siden jeg skal fullføre skoleåret, så da er det godt en kan nyte hverandre i påskeferien [;)]

ORIGINAL: Lindus82

Ja[:)] Ble ikke noe koking av tran og sying av fiskerantrekk som på Farmen[;)]

ORIGINAL: nå blir vi 3

Det var en lur ide, den tror jeg vi skal adoptere[;)]

Signerer med stor S [;)]

ORIGINAL: sebastian

ORIGINAL: nå blir vi 3

Det var en lur ide, den tror jeg vi skal adoptere[;)]

Signerer med stor S [;)]

[:)] Funket iallefall veldig bra her [:)]

ORIGINAL: Lindus82

Og veldig lurt, er lett å glemem hverandre innimellom i en travel hverdag, viktig å ta vare på hverandre, spesielt nå når det nærmer seg travlere tider[:)]

Back
Topp